رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای؛ ویدئو کلیپ قطعه «حلالم کن» با صدای محسن چاوشی که برای فیلم ژن خوک ساخته جدید سعید سهیلی خوانده است، با تصاویری از این فیلم جنجالی منتشر شد. آهنگسازی و تنظیم قطعه «حلالم کن» را محسن چاوشی انجام داده و عادل روح‌نواز نوازنده گیتار الکتریک […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای؛ ویدئو کلیپ قطعه «حلالم کن» با صدای محسن چاوشی که برای فیلم ژن خوک ساخته جدید سعید سهیلی خوانده است، با تصاویری از این فیلم جنجالی منتشر شد.

آهنگسازی و تنظیم قطعه «حلالم کن» را محسن چاوشی انجام داده و عادل روح‌نواز نوازنده گیتار الکتریک این قطعه است.

«ژن خوک» جدیدترین ساخته سعید سهیلی از یکشنبه ۲۶ اسفند ماه در سینماهای تهران و شهرستان‌ها اکران شده و با استقبال مخاطبان تاکنون به فروشی بیش از یک میلیارد دست یافته است.

هادی حجازی فر و سینا مهراد در نقش رضاکیشمیش و عمادگربه شخصیت‌های اصلی «ژن خوک» را بازی کرده‌اند و نازنین بیاتی، بهرنگ علوی، صبا سهیلی، قربان نجفی، علیرضا مهران، شهین تسلیمی، مهدی دانایی مقدم، احمد مینایی، افشین اخلاقی، فرشید نزاکتی، علی رحیمی، وحید کرمانی، مهسا آبیز با حضورِ الناز حبیبی و هنرمندیِ جمشید هاشم پور دیگر بازیگران این فیلم هستند که همچون دیگر آثار سهیلی  به یکی از مهم‌ترین معضلات این روزهای جامعه پرداخته است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار