رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
اسب سفید پادشاه

زمان اکران فیلم سینمایی «اسب سفید پادشاه» به نویسندگی و کارگردانی محمدحسین لطیفی سرانجام قطعی شد و این فیلم از چهارشنبه هفته جاری در گروه استقلال به نمایش درمی اید تا جایگزین فیلم «رخ دیوانه» ابوالحسن داودی شود. دو پوستر این فیلم نیز طراحی شده اند که یکی با تصویر تک الناز شاکردوست کار حمیدرضا […]

زمان اکران فیلم سینمایی «اسب سفید پادشاه» به نویسندگی و کارگردانی محمدحسین لطیفی سرانجام قطعی شد و این فیلم از چهارشنبه هفته جاری در گروه استقلال به نمایش درمی اید تا جایگزین فیلم «رخ دیوانه» ابوالحسن داودی شود.

دو پوستر این فیلم نیز طراحی شده اند که یکی با تصویر تک الناز شاکردوست کار حمیدرضا اسحاقی است و دیگری با تصویر شاکردوست در پیش زمینه و تصویر دو بازیگر دیگر در پس زمینه طرحی از بهزاد خورشیدی را بر خود دارد. آنونس فیلم نیز با صدای ناصر طهماسب، ساخته آرش معیریان است که هم اکنون در چند سینما پیش از نمایش فیلمهای در حال اکران، روی پرده می رود. ضمن اینکه ترانه مازیار فلاحی نیز آماده شده و روی نسخه نهایی قرار گرفته است.

ملودرام عاشقانه «اسب سفید پادشاه» به نویسندگی و کارگردانی محمدحسین لطیفی اواخر پاییز پارسال در تهران فیلمبرداری شد و الناز شاکردوست، مجید یاسر، لیدا عباسی، علی طباطبایی، امیرعلی کاظمی، نیلوفر وهاب زادگان، نصرت میرعظیمی و فرهاد قائمیان، (و هنرمندان خردسال) آیدا امیری و سامان امیری در آن بازی داشته اند.

سازندگان به جای خلاصه قصه این متن را ارائه داده اند:دختری ۲۵ ساله به نام ماری  که سالهاست فصول مختلف زندگی اش را سپری کرده، اینک فصل عشق زندگی خود را تجربه می کند. فصلی که چالش بزرگ قهرمان اصلی فیلم سینمایی اسب سفید پادشاه خواهد بود.

سایر عوامل اصلی پروژه عبارتند از: تهیه کنندگان:محمدحسین لطیفی و مجید یاسر،مدیر فیلمبرداری: ابراهیم غفوری،مدیر برنامه ریزی و دستیار یک کارگردان: امیرعباس لطیفی،  طراح صحنه و لباس: محسن نوروزی، طراح گریم: ایمان امیدواری،آهنگساز:حمیدرضا صدری،تدوینگر:کاوه ایمانی،  مدیر تولید: عباس شوقی، مدیر صدابرداری: بهروز شهامت، صدابردار: سامان شهامت،صداگذاری:سید محمد کشفی، منشی صحنه: علیرضا فرحزادی، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: مهدیه لطیفی و مشاور رسانه ای:هادی داداشی.

 

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار