سینمای ایران
کد خبر : 863
دوشنبه - 11 خرداد 1394 - 07:11

تعطیلی کافه رادیو با درگذشت مهران دوستی / چارسو جایگزین «کافه رادیو» می شود

مدیر رادیو جوان به برنامه «چارسو» اشاره و بیان کرد که این برنامه به جای «کافه رادیو» از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۵روی آنتن می رود.

علی سیفی با اشاره به برنامه «کافه رادیو» و مشخص شدن جایگزین آن بیان کرد: «کافه رادیو» یک برنامه فرهنگی بود و حالا که مهران دوستی دیگر در میان ما نیست این برنامه هم به اتمام رسید و برنامه ای دیگر جایگزین آن شد.

وی ادامه داد: از روز یکشنبه ۱۰ خرداد ماه برنامه «چارسو» با تغییر در اجرا، طرح برنامه و آیتم ها روی آنتن می رود و ماهیت فرهنگی برنامه حفظ می شود.

مدیر رادیو جوان اظهار کرد: تهیه کننده این برنامه همچون سابق مهدی شاهرضایی خواهد بود و اجرای آن را لاله اکبری بر عهده خواهد گرفت.

وی درباره شباهت های برنامه «چارسو» با «کافه رادیو» عنوان کرد: وقتی مهران دوستی از برنامه ای خارج شود دیگر هیچ برنامه ای نمی تواند با کار او شباهت داشته باشد.

سیفی در پایان درباره برنامه «چارسو» توضیح داد: این برنامه به حوزه های مختلف فرهنگ و هنر توجه دارد اما لحن آن متناسب با جوانان است و چندان تخصصی نیست چراکه رادیو جوان یک شبکه عمومی است.

علاقمندان به برنامه «چارسو» می توانند آن را از شنبه تا چهارشنبه هر روز ساعت ۱۵ از رادیو جوان روی موج اف ام ردیف ۸۸ مگاهرتز بشنوند.