رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April
احمد رضا اسعدی

طی روزهای گذشته خبری پیرامون دستفروشی احمدرضا اسعدی ، هنرمند پیشکسوت سینمای ایران منتشر شد که باعث ناراحتی و آزردگی خاطر اهالی هنر شد، پیرو همین موضوع، ظهر روز پنج شنبه اول مرداد ماه جلسه‌ای با حضور احمدرضا اسعدی بازیگر و نویسنده و عوامل فیلم «فردا» برگزار شد و بنا بر تصمیم گروه تولید کننده […]

طی روزهای گذشته خبری پیرامون دستفروشی احمدرضا اسعدی ، هنرمند پیشکسوت سینمای ایران منتشر شد که باعث ناراحتی و آزردگی خاطر اهالی هنر شد، پیرو همین موضوع، ظهر روز پنج شنبه اول مرداد ماه جلسه‌ای با حضور احمدرضا اسعدی بازیگر و نویسنده و عوامل فیلم «فردا» برگزار شد و بنا بر تصمیم گروه تولید کننده فیلم و شخص تهیه کننده قرار شد تمامی مبلغی که از فروش فیلم بر پرده سینماها به تهیه کننده می‌رسد در اختیار احمدرضا اسعدی، بازیگر سینما و تلویزیون ایران قرار بگیرد.

در این نشست صمیمانه احمدرضا اسعدی طی سخنانی عنوان کرد: من در تمامی طول زندگی‌ام آموختم که دستم را جلوی کسی دراز نکنم و این روزها هم که در مقابل سینما «زرشک» می‌فروشم، خداوند را شاکرم که برای امرار معاشم کسب روزی حلال می‌کنم.

این بازیگر سالهای دور سینمای ایران در ادامه حرف‌هایش گفت: اگر می‌خواهد حرفی از من در رسانه ها منعکس شود ، تمامی حرف من این است : «ما دانه‌های کنجدیم دلسوخته، با چشم دل ما را ببین».

در ادامه احسان دلاویز، تهیه کننده فیلم «فردا» یاد آور شد: زمانی که این خبر را خواندم بسیار شوکه شدم و دلم می‌خواست که کوچکترین کاری را برای شما انجام دهم. امیدوارم که هنردوستان در سینماها فیلم را ببیند تا مردم علاوه بر حمایت از سینمای مستقل و تماشای یک فیلم شریف، در حمایت از یک هنرمند پیشکسوت گام بلندی بردارند.

وی ادامه داد: طی صحبت‌هایی که با امیر حسین اعلم الهدی، مدیر گروه هنر و تجربه انجام شده است، تمام عواید فروش فیلم « فردا» به این هنرمند پیشکسوت تعلق خواهد گرفت.

دلاویز در ادامه حرف‌هایش تاکید کرد: هرگز نباید چشم به راه حمایت‌های دولتی ماند و با حرکت های مردمی،انسان دوستانه و غیردولتی از مسیری نزدیکتر می‌توان به حمایت از دیگران پرداخت، اگر همه مسولانه به جهان اطرافمان بنگریم و از کنار رخدادهای دردناک به راحتی عبور نکنیم که این نگاه مسولانه نوعی رفتار فرهنگی است.

فیلم «فردا» نخستین ساخته مهدی پاکدل و ایمان افشاریان از ۱۹ خردادماه در گروه سینمایی هنر و تجربه در حال اکران است و تمامی فروش فیلم از آغاز اکران تا پایان آن متعلق به احمدرضا اسعدی است.

Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2015-07-24 18:44:26Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com

احمدرضا اسعدی ، بازیگر، نویسنده و مولف کتاب است که این روزها به دلیل مشکلات متعدد، در مقابل سینماها دستفروشی می‌کند.

بیوگرافی احمدرضا اسعدی

احمدرضا اسعدی ( پیرداد ) بازیگر و ناشر ایرانی متولد سال ۱۳۳۳ در گرگان می باشد. وی دارای مدرک کارشناسی ادبیات نمایشی از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز است. وی با عنایت پروردگار از سن ۱۴ سالگی در زمینه های مختلف فرهنگ و هنر فعالیت مستمر دارد. او بازیگری در هنر نمایش را از سال ۱۳۴۷ ، بازیگری در هنر سینما را از سال ۱۳۶۷ و بازیگری در تلویزیون را از سال ۱۳۶۳ آغاز کرد.

احمدرضا اسعدی علاوه بر بازیگری از سال ۱۳۵۴ به حرفه کتاب و کتابداری اشتغال داشته و هم اکنون در انتشارات کتابخانه پیرداد مشغول کار است. او دارای مهارت های پژوهش ،ویرایش و نشر کتاب و نیز دارای سابقه تدریس هنر بازیگری و مدیریت هنر می باشد.

 

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار