رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

بازیگر سریال «یادداشت های یک زن خانه دار» بیان کرد که این سریال صداقت دارد و توانسته به موضوعات اخلاقی مورد نیاز در جامعه بپردازد.

امیررضا دلاوری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به سریال «یادداشت های یک زن خانه دار» که به کارگردانی مسعود کرامتی هر شب از شبکه پنج سیما روی آنتن می رود، گفت: خروجی سریال «یادداشت های یک زن خانه دار» در همان حد انتظار ما بود و آنچه که قرار بود در این سریال دیده شود به تصویر کشیده شد و بازخوردهای خوبی هم داشته است.

وی درباره اینکه این سریال تا چه حد توسط مردم دیده و پسندیده شده است، بیان کرد: شاید این مجموعه با آثار دیگری همزمان شده و باعث شده که سریال دیگری مخاطبان را به خود جذب کند، با این حال آنچنان که با اطرافیان و حتی اهل فن صحبت کردم هر کسی به نوعی از این سریال استقبال کرده بود.

بازیگر سریال «یادداشت های یک زن خانه دار» ادامه داد: این مجموعه کار خوبی است و از صداقتی برخوردار است که بسیاری از آثار ندارند. «یادداشت های یک زن خانه دار» در هر چند قسمت به یک موضوع می پردازد و نوع پرداخت آن به لحاظ اخلاقی آموزنده است.

این بازیگر با اشاره به موضوعات سریال «یادداشت های یک زن خانه دار» اظهار کرد: نحوه برخورد پدر و مادرها با یکدیگر در مقابل فرزندان و یا حتی نحوه برخوردشان با فرزند از جمله موضوعات این سریال بوده است و از آنجایی که این سریال این موضوعات را به زبان ساده برای مخاطب بیان می کند هر قشری و هر مخاطبی با هر سنی می تواند با آن ارتباط برقرار کند.

دلاوری همچنین با اشاره به بعضی از انتقاداتی که نسبت به سریال شنیده است، بیان کرد: بعضی می گویند «یادداشت های یک زن خانه دار» یک کارگردانی سنتی دارد و من این مساله را درک نمی کنم و حتی فکر می کنم کارگردانی در این سریال بسیار سخت تر از دیگر آثار است چراکه در آثار دیگر با لوکیشن های متعدد کار را تصویربرداری می کنند و خیلی راحت آن را جمع می کنند اما ما در این سریال ۴۵ قسمت را در لوکیشنی ثابت می بینیم و نگه داشتن مخاطب پای لوکیشن ثابت بسیار سخت تر است.

بازیگر سریال «هوش سیاه» درباره شعاری شدن بعضی از سریال هایی که به سمت موضوعات آموزشی می روند، بیان کرد: با توجه به ممیزی هایی که با آنها مواجه هستیم ناخودآگاه هنگام آموزش بخشی از بیان ما به شعار نزدیک می شود و این اجتناب ناپذیر است. البته اشکالی هم ندارد و شعار به نظر من مشکلی ندارد. با این حال ما سعی کردیم که این سریال در پرداختن به موضوعات اخلاقی گل درشت عمل نکند و حتی خود من در نقشم ویژگی هایی را اضافه کردم تا از چنین حالت هایی دربیاید.

بازیگر مجموعه «مختارنامه» در پایان گفت: سریال «یادداشت های یک زن خانه دار» اثری است که هم مخاطب خود را سرگرم می کند و هم آموزنده است درحالیکه آثار تلویزیونی کمتر به مسایل آموزنده توجه دارند. به طور مثال بعضی از آثار طنز که اتفاقا در همه دنیا می دانند که باید به شکلی انتقادی عمل کند مطلب آموزنده ای ندارد و تنها به سمت هجو می رود.

منبع خبری : خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار