رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

دور جدید «خندوانه» با مسابقه لب آهنگ آغاز شده است و احسان کرمی به عنوان یکی از شرکت کنندگان در تبلیغ خود بیان کرد که اگر به او رای دهند وضعیت آب و برق را بهبود بخشیده و قدها را بلند می کند. دومین قسمت از فصل جدید «خندوانه» شب گذشته ۲۶ اسفندماه با مسابقه […]

دور جدید «خندوانه» با مسابقه لب آهنگ آغاز شده است و احسان کرمی به عنوان یکی از شرکت کنندگان در تبلیغ خود بیان کرد که اگر به او رای دهند وضعیت آب و برق را بهبود بخشیده و قدها را بلند می کند.

دومین قسمت از فصل جدید «خندوانه» شب گذشته ۲۶ اسفندماه با مسابقه «لب آهنگ» میان احسان کرمی و امیر علی نبویان دو مجری سیما پخش شد.

رامبد جوان این برنامه را به پدر و مادرها تقدیم کرد و با اشاره به حضور خود و برنامه «خندوانه» به عنوان نامزدهای مسابقه «سه ستاره» اظهار کرد: ما با برنامه «نود» فاصله کمی داریم. فاصله من و عادل فردوسی پور کم بود تا اینکه او در «نود» برای خود تبلیغ کرد ، البته من نمی گویم این کار او سوءاستفاده بود ولی حالا من می خواهم سوءاستفاده کنم. ببینم چی کار می کنید به من رای بدهید.

اولین بخش از برنامه دیشب با اجرای فرمان فتحعلیان آغاز شد و بعد از آن رامبد جوان مسابقه جدید «خندوانه» را توضیح داد که در آن هنرمندان در حوزه «لب آهنگ» با یکدیگر رقابت می کنند یعنی قطعه ای از شخص دیگری پخش می شود و هنرمندان به گونه ای رفتار می کنند و یا لب می زنند که گویی خودشان در حال خواندن آن قطعه هستند.

وی اظهار کرد که هرچقدر این لب خوانی جذاب تر و دقیق تر باشد فرد می تواند رای بیشتری داشته باشد.

اجرای لب آهنگ همراه با قابلمه

برای اجرای اول نبویان و کرمی مسابقه سنگ، کاغذ، قیچی برگزار کردند و کرمی به عنوان بازنده، نفر اول اجرای مسابقه «لب آهنگ» شد. وی قطعه ای از محمد حشمتی را با عنوان «شیشه و سنگ» انتخاب کرده و اجرای خود را با حرکات و طنازی هایی همراه کرده بود.

امیرعلی نبویان مجری برنامه «صد برگ» که پیش از این  هم در «رادیو هفت» به واسطه قصه های کوتاهش معروف شده بود ، قطعه «غیرمعمولی» از محسن چاووشی را انتخاب کرده بود.

وی در ابتدای اجرای خود چند قابلمه به مخاطبانش داد و از آنها خواست با جیغ و دست و هرچه می توانند او را همراهی کنند.

نبویان بعد از اجرای خود چند ثانیه وقت داشت تا برای خود تبلیغ کند و خطاب به مردم بیان کرد: احسان کرمی خواننده است و خواهد درخشید، مردم به من رای دهید که فقط نیم دونگ صدا دارم و با آن هم صحبت می کنم.

در بخش دیگر این برنامه که با حضور جناب خان همراه بود، این عروسک لب آهنگ را کپی از اجراهای خودش دانست که آهنگ هایی را درباره لبو خوانده است و گفت اصل لب آهنگ به لبو آهنگ بازمی گردد.

رساندن احلام به جناب خان درصورت رای آوردن

جناب خان پیشنهادی هم به احسان کرمی و امیرعلی نبویان داد و آن این بود که آهنگ های بندری او را لب خوانی کنند.

اولین اجرای قطعه بندری با کرمی بود که به دلیل نا آشنا بودن با شعر تقریبا هیچ یک از واژه ها را لب خوانی نکرد و جناب خان بعد از داوری بیان کرد: عالی بود یعنی افتضاح بود، حتی یک کلمه را هم درست ادا نکرد.

در پایان رامبد جوان از وی خواست تا برای خود تبلیغ کند و او توضیح داد: به من رای دهید وضعیت مسکن، آب، برق و به خصوص گاز را بهبود می بخشم و قدتان را بلند می کنم.

این مجری برنامه های تلویزیون همچنین در پاسخ به جناب خان که درباره احلام پرسیده بود، گفت: اگر رای بیاورد احلام را هم برای جناب خان می گیرد.

نبویان نیز قطعه دوم را اجرا کرد که ساده تر بود و در تبلیغ خود خواست مردم به او رای دهند چراکه می خواهد در «خندوانه» بماند و این را حق خود می داند.

شوخی ها و جواب های کرمی و نبویان و همچنین حضور جناب خان در قسمت دوم برنامه فضای جالبی را رقم زده بود و مردم رقابتی را شاهد بودند که در عین جدیت طرفین با طنازی هایی نیز همراه بود.

n1

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار