تیتر روز » سینمای ایران
کد خبر : 1453
سه شنبه - 25 آبان 1395 - 18:27

فلور نظری : انتخاب بازیگران در مهمانی‌ها صورت می‌گیرد

فلور نظری با اشاره به وضعیت نابسامان بازیگری در تلویزیون گفت: «حدود ۲۰ سال است که در تلویزیون کار می‌کنم و اگر کار من خوب نبود، مردم از آثاری که در آنها ایفای نقش کرده‌ام استقبال نمی‌کردند. من در طول مدت فعالیتم در تلویزیون در چندین اثر بسیار خوب ایفای نقش کرده‌ام و در آثار سینمایی که ظاهر شده‌ام غالبا کمدی بوده‌اند.»

وی با اشاره به کم کاری در سینما و تلویزیون اظهار داشت: «کم کاری‌ام در تلویزیون را باید از مسئولان پرسید و اگر تلویزیون از بازیگران قدیمی‌اش استفاده نمی‌کند نشان از بی‌لیاقتی آن دارد. بسیاری از همکاران من توسط تلویزیون به چهره‌هایی مطرح تبدیل شده‌اند و بسیاری از آنها بازیگرانی هستند که در این زمینه بسیار تلاش کرده و سواد بالایی دارند که متاسفانه تلویزیون از بازیگرانی که برای آنها هزینه کرده است استفاده نمی‌کند.»

نظری در ادامه این بحث افزود: «متاسفانه انتخاب بازیگران در سینما و تلویزیون مربوط به مهمانی‌ها شده و انتخاب‌ها در این مراسم‌ها صورت می‌گیرد در حالی که در گذشته اینگونه نبود و بازیگران برای راهیابی به عرصه نمایش باید سالها تلاش می‌کردند. من به شخصه ۸ سال در تئاتر فعالیت داشتم و به خودم اجازه نمی‌دادم که خود را بازیگر بدانم اما امروز شاهد هستیم که شخصی با بازی در چند سکانس خود را بازیگر می‌داند و مدام مصاحبه می‌کند و به خود اجازه می‌دهد که بحث‌هایی تخصصی در زمینه بازیگری داشته باشد. دلیل شکل گرفتن این وضعیت برایم جای سؤال دارد که پاسخ آن را باید مسئولان بدهند.»

بازیگر مجموعه تلویزیونی «مسافری از هند» با اشاره با بازیگرانی که به ناچار از کشور خارج شده و در شبکه‌های ماهواره‌ای مشغول به کار می‌شوند اظهار داشت: «اینکه برخی بازیگران تصمیم به ادامه فعالیت در خارج از کشور می‌گیرند به خودشان مربوط است چرا که این تصمیم کاملا شخصی است. من به شخصه ۱۲ سال است آلمان زندگی می‌کنم و در این کشور کمترین فعالیت سینمایی نداشته‌ام و هیچ وقت برای فعالیت سینمایی به خارج از کشور فکر نکرده‌ام چرا که سعی دارم در کشورم فعالیت کنم و برای فعالیت در سینما فقط به ایران فکر می‌کنم و برایش اشتیاق دارم.»

وی همچنین اظهار داشت: «بسیاری از بازیگران تنها علاقه به دیده شدن دارند و این مساله‌ای است که هیچ گاه دغدغه من نبوده است. از طرفی برای همه بازیگرانی که از ایران خارج شده و در کشورهای دیگر مشغول به کار هستند آرزوی موفقیت و خوشبختی دارم؛ چرا که با درد همه آنها آشنا هستم و می‌دانم که دردشان بزرگ‌تر از دیده شدن است.»

منبع : خبرگزاری آنا