رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 12 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

تهیه کننده «نرگس مست» با اعلام آخرین وضعیت تولید این فیلم درباره اهمیت نقش موسیقی و صدا در این اثر سینمایی صحبت کرد. عبدالله اسفندیاری تهیه‌کننده فیلم سینمایی «نرگس مست» به کارگردانی جلال الدین دری درباره آخرین وضعیت این فیلم سینمایی گفت: با توجه به اینکه پیشتر دبیرخانه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر اعلام کرده […]

تهیه کننده «نرگس مست» با اعلام آخرین وضعیت تولید این فیلم درباره اهمیت نقش موسیقی و صدا در این اثر سینمایی صحبت کرد.

%d9%86%d8%b1%da%af%d8%b3-%d9%85%d8%b3%d8%aa-4

عبدالله اسفندیاری تهیه‌کننده فیلم سینمایی «نرگس مست» به کارگردانی جلال الدین دری درباره آخرین وضعیت این فیلم سینمایی گفت: با توجه به اینکه پیشتر دبیرخانه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر اعلام کرده بود که صاحبان آثار باید تا تاریخ ۱ دی ماه نسخه ای از فیلم را تحویل دهند ما یک نسخه از این فیلم را که تنها راف کات بود و هیچ تغییری روی آن اعمال نشده بود به دبیرخانه تحویل دادیم این در حالی است که «نرگس مست» یک فیلم پر صدا و آهنگین و دارای موسیقی های زیادی است.

وی افزود: ما همچنان به طور مستمر در حال انجام کارهای صداگذاری و ساخت موسیقی آن هستیم و طبق زمان اعلام شده نسخه کامل و نهایی فیلم را به دبیرخانه جشنواره ارسال می کنیم، بنابراین درصدد هستیم تا از مسئولان جشنواره خواهش  کنیم که این نسخه جدید را مورد بازبینی قرار دهند و بر اساس آن قضاوت کنند زیرا نسخه اولیه در حقیقت تنها راش است و قابل قضاوت نیست. پس این بی عدالتی است که فیلم های کامل و ناقص با هم دیده و مقایسه شوند.

اسفندیاری در پایان خاطرنشان کرد: عوامل این فیلم در حال انجام مراحل آخر صداگذاری و ساخت موسیقی و تصحیح رنگ هستند. این را هم باید بگویم که موسیقی این اثر را مجید درخشانی می سازد و به خوبی از عهده آن برآمده به طوری که موسیقی بسیار جذابی دارد.

%d9%86%d8%b1%da%af%d8%b3-%d9%85%d8%b3%d8%aa-1

سعید پورصمیمی، سیامک صفری، رضا فیاضی، هومن برق نورد، متین ستوده، بهنام قربانی، امیرحسین مدرس، مهدی پاکدل، میترا حجار و … در این اثر به ایفای نقش می پردازند.

«نرگس مست» روایتگر داستان یکی از قدیمی ترین سازندگان تار، سه تار و ابزار آلات موسیقی است که در زندگی امروزی‌اش برخی از شخصیت های اسطوره ای این عرصه را در ذهن خود مجسم می کند.

منبع : خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار