رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

نسخه اولیه فیلم سینمایی «سارا و آیدا» آخرین ساخته مازیار میری امروز ۱۰ دی ماه تحویل دفتر جشنواره فیلم فجر شد. «سارا و آیدا» یک فیلم اجتماعی محسوب می‌شود که تمام فیلمبراری آن در تهران انجام شد.  این فیلم فضای نزدیک به «سعادت آباد» اثر موفق این کارگردان دارد که در زمان اکران با استقبال […]

نسخه اولیه فیلم سینمایی «سارا و آیدا» آخرین ساخته مازیار میری امروز ۱۰ دی ماه تحویل دفتر جشنواره فیلم فجر شد.

Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2016-12-30 07:29:03Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com

«سارا و آیدا» یک فیلم اجتماعی محسوب می‌شود که تمام فیلمبراری آن در تهران انجام شد.  این فیلم فضای نزدیک به «سعادت آباد» اثر موفق این کارگردان دارد که در زمان اکران با استقبال بسیار خوبی از طرف مخاطبان و منتقدان روبه‌رو شده بود.

فیلمنامه این فیلم توسط امیر عربی به نگارش در آمده و مجری طرح این پروژه همایون اسعدیان است.

%d8%b3%d8%a7%d8%b1%d8%a7-%d9%88%d8%a2%db%8c%d8%af%d8%a7-2

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «سارا و آیدا دوستان صمیمی هستند که آبروی یکی از آنها به خطر افتاده و حالا باید به کمک هم شرایط را به حالت عادی بازگردانند، اما این دو دوست تا کجا پای یکدیگر می‌ایستند؟»

از عوامل تولید «سارا و آیدا» می توان به :مجری طرح: همایون اسعدیان، مدیر فیلمبرداری:حسین جعفریان، طراح صحنه و لباس:شیوا رشیدیان، طراح چهره پردازی:مهرداد میرکیانی، تدوین:احمد مرادپور، دستیار تدوین:علی گورانی، مدیربرنامه ریزی و دستیار کارگردان: مریم هژیروند، صدابردار:ساسان نخعی، مدیر تولید:حسین اکبری، گروه کارگردانی:مهدی لطیفی، نگار جنیدی، منشی صحنه:ندا آصف، فیلمبردار:امیر موسوی، دستیار فیلمبردار:مرتضی سبحانی، عکاس:آرزو اتحاد و مشاور رسانه ای:بیتا موسوی اشاره کرد.

%d8%b3%d8%a7%d8%b1%d8%a7-%d9%88%d8%a2%db%8c%d8%af%d8%a7-3

منیع : برنا

 

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار