رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

«یک کیلو و بیست و یک گرم» به کارگردانی رحیم طوفان در تهران جلوی دوربین رفت. پروانه ساخت این فیلم، پانزدهم آذر ماه سال جاری صادر شده است و تهیه کنندگی آن را وحید نیکخواه آزاد برعهده دارد. «یک کیلو و بیست و یک گرم» یک اثر اجتماعی است که اولین ساخته بلند سینمایی رحیم […]

«یک کیلو و بیست و یک گرم» به کارگردانی رحیم طوفان در تهران جلوی دوربین رفت. پروانه ساخت این فیلم، پانزدهم آذر ماه سال جاری صادر شده است و تهیه کنندگی آن را وحید نیکخواه آزاد برعهده دارد.

«یک کیلو و بیست و یک گرم» یک اثر اجتماعی است که اولین ساخته بلند سینمایی رحیم طوفان به شمار می رود.

این فیلم سینمایی به تازگی در خیابان های تهران و با حضور فرشته صدرعرفایی جلوی دوربین رفته است. به زودی اسامی دیگر بازیگران این پروژه سینمایی اعلام می شود.

از جمله عوامل فیلم سینمایی «یک کیلو و بیست و یک گرم» عبارتند از نویسنده : لیلا نیکزاد، کارگردان و مجری طرح: رحیم طوفان، تهیه کننده: وحید نیکخواه آزاد، مدیر فیلمبرداری: شاهین طوفان، صدابردار: هادی افشار، مدیر تولید: مجید گودرزی، طراح گریم: رضا عربی، طراح صحنه و لباس: علی نصیری نیا، مدیر برنامه ریز و دستیار یک کارگردان: علی تهرانی، سرمایه گذار: مهدی نریمانی، جانشین تولید: محمد رضا دلنوازی، مدیر تدارکات: حسن صفری، منشی صحنه :ساناز هرندی.

منبع : خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار