رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

محمدحسین هوشمندی طراح پوستر فیلم «ایستاده در غبار» در یادداشتی از بزرگی آتش‌نشانانی نوشت که جانشان را برای نجات دیگران در طبق اخلاص گذاشتند. وقوع حادثه آتش‌سوزی در ساختمان پلاسکو در تهران که منجر به فروریختن این ساختمان مرتفع و همچنین گرفتار شدن تعدادی از آتش‌نشانان و تعدادی از مردم در میان زبانه‌های آتش و […]

محمدحسین هوشمندی طراح پوستر فیلم «ایستاده در غبار» در یادداشتی از بزرگی آتش‌نشانانی نوشت که جانشان را برای نجات دیگران در طبق اخلاص گذاشتند.

2344230

وقوع حادثه آتش‌سوزی در ساختمان پلاسکو در تهران که منجر به فروریختن این ساختمان مرتفع و همچنین گرفتار شدن تعدادی از آتش‌نشانان و تعدادی از مردم در میان زبانه‌های آتش و یا زیر آوار شد، واکنش‌های بسیاری را در به ویژه در فضای مجازی به دنبال آورد که یکی از آنها طراحی پوستری با استفاده از لوگو و پوستر فیلم «ایستاده در غبار» به کارگردانی محمدحسین مهدویان بود.

به همین منظور از محمدحسین هوشمندی طراح پوستر این فیلم خواستیم که در یادداشتی درباره این اتفاق بنویسد.

متن یادداشت بدین شرح است: «انگار این شبِ لعنتی تمام نمی شود. این چه لحظه های دردناکی است؟

در روزگاری که مردانگی به تاراج رفته و جایش را نام و نان گرفته، مردانِ واقعی اینگونه بی سیاست دل به آتش می زنند. قدم می گذارند در مسیری بی بازگشت، بی فرجام.

امان از ناله های مادرانِ در انتظار فرزند و فرزندانِ در انتظار پدر… امان از ناله های مردانِ زیر آوار… قامتشان در غبار خمیده است و روح بزرگشان ایستاده.

مردانگی سیاست نمی خواهد. دوربینی نیاز نیست. بازی که نیست. مردانگی مرد می خواهد.»

منبع : خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار