رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

رضا رشیدپور صبح امروز در حالی که داشت درمورد اتفاق تلخ فرو ریختن ساختمان پلاسکو و کشته شدن آتش‌نشان‌ها صحبت می‌کرد، زمین خورد و بیهوش شد. برنامه «حالا خورشید» کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما به تهیه کنندگی و اجرای رضا رشید پور است که در قالبی ترکیبی و گفت‌وگومحور با نگاهی اجتماعی به […]

رضا رشیدپور صبح امروز در حالی که داشت درمورد اتفاق تلخ فرو ریختن ساختمان پلاسکو و کشته شدن آتش‌نشان‌ها صحبت می‌کرد، زمین خورد و بیهوش شد.

برنامه «حالا خورشید» کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما به تهیه کنندگی و اجرای رضا رشید پور است که در قالبی ترکیبی و گفت‌وگومحور با نگاهی اجتماعی به موضوع‌های مختلف جامعه می‌پردازد.

روابط عمومی حالا خورشید اعلام کرد: رضا رشیدپور به دلیل افت فشار در بیمارستان بستری شده و حال وی رو به بهبودی است ولی بایستی فردا استراحت کرده و بر همین اساس برنامه روی آنتن نمی رود.

اردوان رحیمی دستیار رضا رشیدپور در برنامه «حالا خورشید»  درباره وضعیت فعلی این مجری که صبح امروز ۶۶ بهمن در برنامه زنده از هوش رفت، گفت: وی هم اکنون در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری است ولی حال عمومی اش خوب است.

رحیمی درباره اینکه رشیدپور تا چه زمانی باید بستری باشد، بیان کرد: ابتدا قرار بود بعد از معاینه مرخص شود ولی پزشکان می گویند بهتر است تا ۴۸ ساعت در بیمارستان بماند. البته او اکنون حرف می زند و همانطور که گفته شد وضع عمومی اش خوب است.

وی درباره پخش برنامه «حالا خورشید» برای فردا هفتم بهمن اظهار کرد: پزشکان اگر هم زودتر رشیدپور را مرخص کنند، گفته اند که باید استراحت کند و فردا نمی تواند برنامه را اجرا کند.

منبع : خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار