رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

به گزارش سینماخانه و به نقل ازروابط عمومی جشنواره فیلم فجر؛ عصر امروز و پس از برگزاری نخستین نشست فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در برج میلاد، گرامیداشت یاد و خاطره دو منتقد و دو خبرنگار فقید سینمای ایران توسط «محمد حیدری» دبیر جشنواره برگزار شد. به گزارش ستاد خبری جشنواره فیلم فجر، عصر روز سه‌شنبه […]

به گزارش سینماخانه و به نقل ازروابط عمومی جشنواره فیلم فجر؛ عصر امروز و پس از برگزاری نخستین نشست فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در برج میلاد، گرامیداشت یاد و خاطره دو منتقد و دو خبرنگار فقید سینمای ایران توسط «محمد حیدری» دبیر جشنواره برگزار شد.

به گزارش ستاد خبری جشنواره فیلم فجر، عصر روز سه‌شنبه ۱۳ بهمن‌ماه در سالن سعدی و پس از برگزاری نشست پرسش و پاسخ فیلم سینمایی «کوپال» به کارگردانی کاظم مُلایی، یاد و خاطره جمشید ارجمند، محسن سیف، محمدرضا رستمی و علی وزینی دو منتقد و دو خبرنگار فقید سینمای ایران با حضور خانواده‌های آن‌ها در جمع اهالی رسانه  برگزار شد.
محمد حیدری که به همراه مهتاب کرامتی دراین مراسم حضور پیدا کرده بود، در ابتدا با اشاره به جای خالی چهار نفری که سال گذشته در جشنواره حضور داشتند، عنوان کرد: امروز چهار صندلی را به یاد آن‌ها خالی گذاشته‌ایم و لوح تقدیری به رسم یادبود از طرف سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به خانواده‌های آن‌ها اهدا می‌شود.

مهتاب کرامتی نیز با بیان اینکه سینما را کاری جمعی می‌داند، توضیح داد: حضور ما به عنوان هنرمند و فیلمساز زمانی منطق پیدا می‌کند که روزنامه‌نگارها، خبرنگارها و منتقدان حضور داشته باشند.
او ادامه داد: روزگار غریبی است، این عزیزان سال گذشته در کنار ما بودند و امسال جای‌ آن‌ها خالی است. روحشان شاد.
در ادامه شاهرخ دولکو منتقد سینما (که داماد جمشید ارجمند، منتقد فقید سینمای ایران است) لوح یادبود شادروان ارجمند را از «محمد حیدری» دبیر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد.
همچنین وحید پاک‌نیت خواهرزاده شادروان «محسن سیف»، لوح یادبود بزرگداشت این منتقد فقید را دریافت کرد.
الهه خسروی یگانه همسر محمدرضا رستمی و رضا وزینی، عموی علی وزینی اعضای خانواده‌ خبرنگارارن فقید بودند که لوح یابود بزرگداشت این دو خبرنگار را از دبیر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر دریافت کردند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار