رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April
معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی تهران:

حسن جوهرچی در نوبت پیوند کبد بود

معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی تهران سابقه بیماری و علت مرگ حسن جوهرچی را تشریح کرد و گفت: این بازیگر از دو ماه پیش برای پیوند کبد تحت نظر بود اما به دلیل آماده نبودن شرایط جسمی این عمل به تعویق افتاد اما وی کاندیدای پیوند کبد در بیمارستان امام خمینی(ره) بود. دکتر اصغر مکارم، معاون […]

معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی تهران سابقه بیماری و علت مرگ حسن جوهرچی را تشریح کرد و گفت: این بازیگر از دو ماه پیش برای پیوند کبد تحت نظر بود اما به دلیل آماده نبودن شرایط جسمی این عمل به تعویق افتاد اما وی کاندیدای پیوند کبد در بیمارستان امام خمینی(ره) بود.

دکتر اصغر مکارم، معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی تهران در گفت‌وگو با شبکه خبر در مورد درگذشت حسن جوهرچی، بازیگر سینما و تلویزیون اظهار کرد: حسن جوهرچی به دلیل ابتلا به سیروز کبدی پیشرفته، نارسایی کلیوی و عفونت ریوی صبح امروز در بیمارستان امام‌خمینی‌(ره) درگذشت.

وی افزود: این بازیگر سینما از یک‌سال گذشته درگیر این بیماری بود و از حدود دو ماه پیش برای درمان به کلینیک پیوند کبد بیمارستان امام‌خمینی‌(ره) مراجعه کرد.

معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی تهران یادآور شد: با توجه به اینکه پیوند کبد نیازمند اقدامات اولیه است، وی برای آمادگی پیوند کبد، تحت‌نظر و درمان بود، اما هنوز آمادگی لازم را برای پیوند کبد نداشت.

مکارم ادامه داد: جوهرچی از دوشنبه هفته گذشته مجددا برای ادامه درمان به بیمارستان مراجعه و بستری شده بود، اما با توجه به اینکه سیروز کبدی پیشرفته همه ارگان‌های بدن را تحت‌تاثیر قرار داده بود، شرایط برای پیوند کلیه فراهم نشده بود.

وی افزود: جوهرچی کاندیدای پیوند کبد در بیمارستان بود و حتی دو جلسه کمیسیون پزشکی برای وی تشکیل شده بود، اما با توجه به اینکه هنوز آمادگی جسمی از نظر بررسی قلب، ریه، کلیه و ارگان‌های داخلی صورت نگرفته بود، شرایط برای پیوند کبد مهیا نبود.

مکارم ادامه داد: جوهرچی با وجود تلاش‌های پزشکان و پرستاران حاضر در ICU صبح امروز به دلیل افت فشار شدید و عفونت شدید ریه جان خود را از دست داد.

منبع : آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار