رادیو و تلویزیون
کد خبر : 4598
یکشنبه - 24 بهمن 1395 - 18:40

«پرستاران» از امشب آغاز می‌شود/ تصویربرداری قسمت ۲۹ سریال

سریال «پرستاران» این روزها با حضور فاطمه گودرزی و مرتضی کاظمی در حال ضبط و تصویربرداری است.

سریال «پرستاران» با کارگردانی مشترک علیرضا افخمی و شهرام شاه حسینی قرار بود از شنبه ۲۳ بهمن پخش شود اما با یک روز تعویق از امشب ۲۴ بهمن روی آنتن شبکه یک می رود.

تاکنون چهار قسمت کامل به تلویزیون تحویل داده شده است و طی روزهای آتی قسمت های بعدی این سریال که همزمان با پخش تولید می شود به شبکه می رسد.

 

صحنه هایی که این روزها درحال تولید است در منطقه پونک تهران و در منزل یکی از شخصیت ها با نام خانم ساجدی که نقش وی را فاطمه گودرزی بازی می کند ضبط و تصویربرداری می شود. گودرزی نقش سرپرستار بیمارستان نورافشار را بازی می کند و قصه در این سکانس ها با حضور خانواده این شخصیت ادامه می یابد. مرتضی کاظمی نیز از دیگر شخصیت هایی است که وی را همراهی می کند.

 

این سکانس ها به قسمت ۲۹ سریال تعلق دارند و توسط شهرام شاه حسینی کارگردانی می شود.

 

علیرضا افخمی نیز این روزها فیلمنامه سریال را می نویسد و همزمان با تولید نگارش و بازنویسی های کار نیز جلو می رود.

سریال «پرستاران» به تهیه کنندگی داود هاشمی ۲۳ مردادماه در لوکیشنی که در بیمارستان نورافشار واقع در نیاوران ساخته شده است، کلید خورد.

 

قصه این سریال دارای یک خط اصلی داستانی با شخصیت های ثابت است و محور اصلی آن پرستاران و پزشکان هستند. این سریال با هدف آشنایی مردم با جامعه درمانی و پزشکی کشور به خصوص دشواری های حرفه پرستاری تولید شده است که در قالب داستان هایی جذاب مبتنی بر مستندات واقعی، ضمن ایجاد سرگرمی، به افزایش آگاهی های عمومی درباره این قشر زحمت کش جامعه کمک می کند.

فاطمه گودرزی، عاطفه رضوی، الناز حبیبی، لیندا کیانی، سیاوش خیرابی، مهدی صبایی، فریبا نادری، محمد عمرانی، امین زندگانی، شهرام قائدی، میرطاهر مظلومی، مهوش صبرکن، حسین سلیمانی، ایمان باقری، مریم یوسف و شهنام شهابی در این سریال ایفای نقش کردند.

منبع : مهر