رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 5 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April
  • شنبه 30 بهمن 1395 - 19:51
  • کد خبر : 5005
  • تئاتر
  • چاپ خبر : فراخوان اجراهای نمایشی در تماشاخانه «همای سعادت»

فراخوان اجراهای نمایشی شش ماهه اول سال ۹۶ در تماشاخانه «همای سعادت»   «همای سعادت» فراخوان دریافت متون نمایشی به منظور اجرا و  نمایشنامه‌خوانی در این تماشاخانه را منتشر کرد. به گزارش روابط عمومی «همای سعادت»، تنها تماشاخانه استاندارد غرب  تهران با هدف حمایت از گروه‌های جوان و مستعد تئاتری در کنار پیشکسوتان این عرصه […]

فراخوان اجراهای نمایشی شش ماهه اول سال ۹۶ در تماشاخانه «همای سعادت»

 

«همای سعادت» فراخوان دریافت متون نمایشی به منظور اجرا و  نمایشنامه‌خوانی در این تماشاخانه را منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی «همای سعادت»، تنها تماشاخانه استاندارد غرب  تهران با هدف حمایت از گروه‌های جوان و مستعد تئاتری در کنار پیشکسوتان این عرصه و ایجاد شرایط مطلوب برای اجرای آثار نمایشی برگزیده به انتشار فراخوان اجرا اقدام کرده است.

سعید دولتی، مدیر تماشاخانه «همای سعادت» درباره شرایط اجرای نمایش‌ها گفت: همه متون نمایشی اعم از ایرانی و خارجی که از نظر مرکز هنرهای نمایشی منع اجرایی نداشته باشند،  امکان اجرا در تماشاخانه را خواهند داشت.

وی ارائه یک نسخه از متن یا طرح نوشته شده به صورت A۴ به همراه فایل PDF شیوه‌ اجرایی کارگردان نسبت به  متن موردنظر، به همراه معرفی کامل متن و خلاصه نمایشنامه حداکثر در یک صفحه رزومه کارگردان و گروه نمایشی، تکمیل فرم درخواست بازبینی اثر وارائه مجوز کتبی نویسنده، مترجم یا ناشر اثر نمایشی را از شرایط پذیرش اجرا در این تماشاخانه اعلام کرد.

متقاضیان تا بیستم اسفندماه ۱۳۹۵ با همراه داشتن مدارک لازم به مؤسسه «همای سعادت» واقع در بلوار آیت الله کاشانی غربی، بعد از اتوبان باکری، زیر پل، ساختمان بانک پارسیان، پلاک ۲۶۱ مراجعه کنند.

منبع : ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار