رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلم «هفت و پنج دقیقه» که سال ۸۷ به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور در فرانسه ساخته شده، پس از هشت سال در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران می‌شود. به نقل از روابط عمومی گروه هنر و تجربه، «هفت و پنج دقیقه» مضمونی اجتماعی دارد و بر اساس فیلمنامه فرهاد توحیدی ساخته شده است. این فیلم […]

فیلم «هفت و پنج دقیقه» که سال ۸۷ به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور در فرانسه ساخته شده، پس از هشت سال در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران می‌شود.

به نقل از روابط عمومی گروه هنر و تجربه، «هفت و پنج دقیقه» مضمونی اجتماعی دارد و بر اساس فیلمنامه فرهاد توحیدی ساخته شده است. این فیلم قرار است از چهار اسفند در سینماهای گروه هنر وتجربه اکران شود.

در خلاصه داستان فیلم «هفت و پنج دقیقه» آمده است:

«هفت و پنج دقیقه» داستان زندگی سه زن مهاجر را روایت می‌کند. آن‌ها در شهر کوچکی در فرانسه می‌کند. این سه زن هر کدام در مواجهه با جامعه و خانواده خود دست به انتخاب‌هایی می‌زنند که زندگی آن‌ها را تحت‌الشعاع قرار داده است.

بازیگران این فیلم عبارتند از: ایزابل پاسکو، لیندا بوئنی، ملینا مورس، تام نوامبر و با حضور رضا کیانیان و رضا عطاران.

همچنبن دیگر عوامل هم به این شرح هستند:‌ کارگردان: محمدمهدی عسگرپور، تهیه‌کننده: محمدرضا تخت‌کشیان، فیلمنامه: فرهاد توحیدی، مدیرفیلمبرداری: محمود کلاری، طراح صحنه ولباس: ملک‌جهان خزایی، طراح گریم: علی عابدینی، تدوین: والری لویس، موسیقی: علی کهن‌دیری، صدابردار: عباس رستگارپور، طراحی و ترکیب‌ صدا : سیدعلیرضا علویان و عکس: مریم تخت‌کشیان.

منبع : آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار