رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April
  • سه شنبه 3 اسفند 1395 - 10:11
  • کد خبر : 5142
  • تئاتر
  • چاپ خبر : گزارش ششمین روز از جشنواره تئاتر دانشجویی سوره

به گزارش سینماخانه ، در آخرین روز از جشنواره تئاتر دانشجویی سوره،  شاهد اجرای دو تئاتر عروسکی، یک اجرای صحنه ای و یک مونولوگ بودیم. در بخش تئاتر عروسکی، ابتدا نمایش “اکو” به کارگردانی امید انصاری از دانشگاه فرهنگ و هنر همدان، ساعت ۱۲ در تماشاخانه استاد مشایخی اجرا شد و بعد از آن نمایش […]

به گزارش سینماخانه ، در آخرین روز از جشنواره تئاتر دانشجویی سوره،  شاهد اجرای دو تئاتر عروسکی، یک اجرای صحنه ای و یک مونولوگ بودیم.

در بخش تئاتر عروسکی، ابتدا نمایش “اکو” به کارگردانی امید انصاری از دانشگاه فرهنگ و هنر همدان، ساعت ۱۲ در تماشاخانه استاد مشایخی اجرا شد و بعد از آن نمایش “میشه گرگ نباشیم” به کارگردانی مرتضی اسدی مرام از دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه به صورت محیطی به اجرا درآمد.

در بخش صحنه ای، آخرین نمایش در این بخش یعنی نمایش “حادثه در قطار ۱۶و۲۰” نوشته محمد برزویی و کارگردانی محمود خشنود و بازی محسن تنها، منوچهر محسنی، ونوس کاوه، پرویز پیران، علی رجبیان، محسن جواد زاده، محمد برزویی، محمد صادق فرحناک، معصومه طیاره، رضا زارعی، رضا تنها، مانی زاهدمنش و ماهان زاهدمنش از دانشگاه دولتی فسا ساعت ۱۴ در سالن استاد رادی به روی صحنه رفت.

در بخش مونولوگ نیز نمایش “تکرار” نوشته جمشید خانیان، به کارگردانی رضا طالبی و نقش آفرینی احسان طالبی، اسماعیل غنی زاده، محسن طهماسب پور، سیده سپیده موسوی، آذین اسمعیل خانی، نسرین رضایی، شقایق خدایی و مینا ضیائیان دانشگاه محقق اردبیلی ساعت ۱۶ در سالن استاد فتحعلی بیگی اجرا شد.

در بخش نمایشنامه خوانی قرار بود نمایشنامه “ارثیه مادری” خوانش شود که به علت آماده نبودن گروه این اجرا لغو شد.

امروز اختتامیه جشنواره، ساعت ۱۴ در سالن اجتماعات دانشگاه سوره برگزار می‌شود. قرار است در این مراسم از برگزیدگان هر بخش تقدیر شده و جوایزی به آنها اهدا می‌گردد.

سینماخانه/ فرشید حاجیان

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار