رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

تهیه کننده فیلم «ملی و راه های نرفته اش» معتقد است بهترین زمان برای اکران این فیلم به کارگردانی تهمینه میلانی عید فطر است. محمد نیک‌بین تهیه‌کننده فیلم سینمایی «ملی و راه های نرفته اش» گفت: پخش این فیلم به کارگردانی تهمینه میلانی برعهده «هدایت فیلم» است و در حال حاضر فیلم برای بازبینی و دریافت […]

تهیه کننده فیلم «ملی و راه های نرفته اش» معتقد است بهترین زمان برای اکران این فیلم به کارگردانی تهمینه میلانی عید فطر است.

محمد نیک‌بین تهیه‌کننده فیلم سینمایی «ملی و راه های نرفته اش» گفت: پخش این فیلم به کارگردانی تهمینه میلانی برعهده «هدایت فیلم» است و در حال حاضر فیلم برای بازبینی و دریافت پروانه نمایش به سازمان سینمایی ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه تا زمانی که پروانه نمایش این فیلم صادر نشود نمی توان برای اکران عمومی آن برنامه ریزی کرد، بیان کرد: هدف ما این است که «ملی و راه های نرفته اش» در بهترین زمان ممکن اکران شود. اگر پروانه نمایش فیلم در زمان مناسب صادر می شد بی شک تقاضای اکران نوروزی می دادیم.

این تهیه‌کننده سینما در پایان بیان کرد: با توجه به اینکه اکران نوروزی را از دست دادیم، فکر می کنم بهترین زمان برای اکران آن نوبت اکران عید فطر باشد.

«ملی و راه های نرفته اش» مانند دیگر آثار تهمینه میلانی یک اثر اجتماعی است.

میلاد کی مرام، ماهور الوند، السا فیروزآذر، جمشید هاشم پور، افسر اسدی، جمشید جهانزاده کشکولی، فرزانه نشاط خواه، ستاره اسکندری، سارا خوئینی ها، فلور نظری و مسعود فروتن بازیگران این فیلم هستند.

«ملی و راه های نرفته اش» داستان دختری جوان و کم تجربه به نام «ملیحه» است که با ازدواجی نادرست و بدون رضایت خانواده با جوانی به نام سیامک (با بازی میلاد کی مرام) دچار مشکلاتی می شود.

منبع : مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار