رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

لیلا بلوکات، بازیگر سینما و تلویزیون از شایعاتی که باعث مختل شدن زندگی‌اش شده، صحبت کرده است. این بازیگر در پاسخ به این سوال که «بدترین شایعه‌ای که در مورد خودش شنیده‌، چه بوده‌است؟» می‌گوید: ارتباط من با یک والیبالیست، البته بد نیست به این نکته اشاره کنم، چون من آدم ورزشی هستم، قطعا با […]

لیلا بلوکات، بازیگر سینما و تلویزیون از شایعاتی که باعث مختل شدن زندگی‌اش شده، صحبت کرده است.

این بازیگر در پاسخ به این سوال که «بدترین شایعه‌ای که در مورد خودش شنیده‌، چه بوده‌است؟» می‌گوید: ارتباط من با یک والیبالیست، البته بد نیست به این نکته اشاره کنم، چون من آدم ورزشی هستم، قطعا با افراد ورزشی زیادی در ارتبال خواهم بود، والیبالیست، فوتبالیست، حتی کشتی گیر و… این رفت و آمدها باعث شده تا شایعاتی به وجود بیاید.

دلیل دیگر شیوع این حرف و حدیث‌ها درباره من به دلیل خیریه‌هایی است که راه‌اندازی کرده‌ام و از افراد ورزشی و دیگران کمک خواسته‌ام تا در این کار پسندیده با من همراه باشند.

شایعه‌ای دیگر اینکه من با یکی از بچه‌های تیم والیبال ازدواج کرده‌ام! و به علت اینکه با آقای علی کریمی برای کارهای خیریه پیشتر در ارتباط و تعامل هستم، شایعه شده بود با ایشان دوست هستم و …به دلیل روابط کاری‌ام، با آدم‌های گوناگونی در ارتباط هستم.

قطعا این بدان معنی نیست که با هر کسی اسلام و احوالی پرسی می‌کنم، رابطه دارم و قرار است ازدواج کنم! متاسفانه این شایعات در زندگی شخصی هر فردی تاثیرگذار خواهد بود.

منبع : آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار