رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April
مناقشه

به گزارش سینماخانه؛ در پنجمین روز هفدهمین جشنواره تئاتر تجربه، دانشگاه تهران میزبان دو نمایشنامه خوانی، در اجرا در بخش تجربه اجرا در مکان های نامتعارف، یک نمایش در بخش کوتاه و خلاق، یک نمایش در بخش مدرسان و دو نمایش در بخش صحنه ای بود. در بخش نمایشنامه خوانی دو نمایشنامه “کریستال پالاس” و “هجیدخ […]

به گزارش سینماخانه؛ در پنجمین روز هفدهمین جشنواره تئاتر تجربه، دانشگاه تهران میزبان دو نمایشنامه خوانی، در اجرا در بخش تجربه اجرا در مکان های نامتعارف، یک نمایش در بخش کوتاه و خلاق، یک نمایش در بخش مدرسان و دو نمایش در بخش صحنه ای بود.

ماما یرما

ماما یرما

در بخش نمایشنامه خوانی دو نمایشنامه “کریستال پالاس” و “هجیدخ گنده” به ترتیب به کارگردانی پویا سعیدی و جواد پورمرزبان، خوانش شدند.

در بخش تجربه اجرا در مکان های نامتعارف نمایش “لایو” به کارگردانی مشترک سعید زارعی و ایمان صیاد برهانی به صورت زنده از اینستاگرام اجرا شد. نمایش “و هر آنچه که هست” به کارگردانی مشترک مرتضی سلطان محمدی و حمید ذکیانی در حدفاصل دانشکده نمایش با مجسمه سازی به اجر درآمد.

هر آنچه که هست

هر آنچه که هست

در بخش مدرسان نیز نمایش “رستوران راز بقا” برای روز دوم اجرا شد. کارگردان این نمایش حمیدرضا پاسوار بود.

نمایش “درنگ خدای” به کارگردانی مهشید نوربالا در بخش کوتاه و خلاق اجرا شد.

در بخش صحنه ای دو نمایش “ماما یرما” و “مناقشه” اجرا شدند. نمایش “ماما یرما” به کارگردانی فرزین نوبرانی اقتباسی آزاد از نمایشنامه “یرما” اثر “لورکا” بود و نمایش “مناقشه” به کارگردانی مرتضی محمدی، تئاتری مستند درباره مشکل کم آبی در شهرهای ایران بود.

مناقشه

مناقشه

در ششمین روز جشنواره، دانشگاه تهران میزبان هفت اجرا خواهد بود. نمایش “سه نقطه” در بخش تجربه اجرا در مکان های نامتعارف، نمایش های “عنکبوت های قطبی”، “هیچ اختراعی” و “نقطه الحاق” در بخش کوتاه و خلاق به اجرا می رسند. در بخش صحنه ای نمایش های “این یک ناصرالدین شاه نیست”، “بازگشت کلاون” و “ادیپ شهریار” در بخش صحنه ای به رقابت خواهند پرداخت

سینماخانه/ خبرنگار: فرشید حاجیان

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار