رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

حسین تبریزی کارگردان «زخم باز» از پایان تدوین این اثر و آماده شدنش برای نمایش در سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر گفت. حسین تبریزی کارگردان سینما  درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی «زخم باز» بیان کرد: چندی پیش تدوین این اثر به پایان رسید و در حال حاضر احسان افشاریان مشغول انجام صداگذاری آن است […]

حسین تبریزی کارگردان «زخم باز» از پایان تدوین این اثر و آماده شدنش برای نمایش در سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر گفت.

حسین تبریزی کارگردان سینما  درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی «زخم باز» بیان کرد: چندی پیش تدوین این اثر به پایان رسید و در حال حاضر احسان افشاریان مشغول انجام صداگذاری آن است ضمن اینکه برای ساخت موسیقی «زخم باز» با چند نفر صحبت کرده ایم اما هنوز به نتیجه قطعی نرسیده ایم.

وی افزود: فکر می کنم کارهای فنی این اثر تا اواخر فروردین ماه به پایان برسد و آماده نمایش شود، در واقع ما در تلاشیم تا «زخم باز» را برای نمایش در سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر آماده کنیم.

تبریزی در ادامه با اشاره به نگارش یک فیلمنامه جدید گفت: در حال حاضر مشغول نوشتن فیلمنامه ای با نام موقت «دختری به نام نمک» هستم که فکر می کنم تا اردیبهشت ماه نگارش آن به پایان برسد و درخواست پروانه ساخت کنیم.

این کارگردان اظهار کرد: این اثر درباره مشکلات روز جوانان است و در صورت دریافت پروانه ساخت در اوایل خرداد آن را کلید می زنیم. البته این را هم باید بگویم که تهیه کننده این اثر هنوز قطعی نشده است.

وی در پایان بیان کرد: غالب فیلمبرداری این اثر در تهران انجام می شود زیرا قصه بیشتر در این شهر روایت می شود.

منبع : مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار