رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

جواد نوروزبیگی، تهیه‌کننده سینما که این روزها  «سلام بمبئی» و «ماحی» را روی پرده سینماها دارد، درباره اتفاق‌هایی که برای این فیلم رخ داده است، توضیحاتی داد. نوروزبیگی درمورد اکران نشدن «ماحی» در سینماهایی که در اختیار حوزه هنری است و تحریم حوزه هنری که برای چندمین بار اتفاق می‌افتد، گفت: «واقعا جواب این سوال […]

جواد نوروزبیگی، تهیه‌کننده سینما که این روزها  «سلام بمبئی» و «ماحی» را روی پرده سینماها دارد، درباره اتفاق‌هایی که برای این فیلم رخ داده است، توضیحاتی داد.

نوروزبیگی درمورد اکران نشدن «ماحی» در سینماهایی که در اختیار حوزه هنری است و تحریم حوزه هنری که برای چندمین بار اتفاق می‌افتد، گفت: «واقعا جواب این سوال را باید از مدیران حوزه پرسید، چون ما هیچ دلیلی برایش نداریم. برای اکران فیلم در سینماهای حوزه، علاوه بر درخواست، مذاکراتی هم داشتیم اما هیچ پاسخی به ما داده نشد و تصمیم تحریم فیلم توسط مسئولان حوزه هنری گرفته شد.»

این تهیه‌کننده درمورد دوبله «سلام بمبئی» به کارگردانی قربان محمدپور که چند وقتی است توسط بهترین دوبلورهای ایرانی انجام شده، گفت: «به درخواست سینماداران در شهرستان‌ها این کار را انجام دادیم. آن‌ها از ما درخواست کردند نسخه دوبله شده ای از فیلم را تهیه کنیم؛ چرا که این کار برای مخاطبان کمی سخت بود و خواندن زیرنویس برای مخاطب غیرحرفه‌ای اذیت کننده به نظر می‌رسید. به همین دلیل تصمیم گرفتیم با دعوت از بهترین دوبلورهای ایرانی این کار را انجام بدهیم. البته این را هم اضافه کنم که ما آگاه بودیم که بعضی از لحظات حسی با وجود دوبله از بین خواهد رفت و این اتفاق هم افتاد و صحنه‌های خنده‌داری را نیز از دست دادیم؛ اما این تصمیم را گرفتیم و این کار را برای راحتی مردم انجام دادیم. در مجموع اتفاق‌ یا عمل ویژه‌ای محسوب نمی‌شود.»

اما عنوان پرو‍ژه بعدی نوروز بیگی فیلمی به نام «دوپا» با کارگردانی سهیل بیرقی بود. سهیل بیرقی که پیش از این فیلم «من» را ساخته بود، قرار بود در کنار نوروز بیگی قرار بگیرد که جواد نوروزبیگی در گفتگویی خبر از انصراف تهیه‌کنندگی این پروژه داد و سرانجام تهیه «دو پا» به تهیه‌کننده دیگری رسید.

وی در این باره هم گفت: «فیلمسازی برای این کارگردان جوان کمی با تعاریف من تفاوت داشت و به همین دلیل تصمیم گرفتم کار را کلید نزنم. مقدمات شروع کار فراهم شده بود اما در نهایت تصمیم گرفتم این فیلم را کنار بگذارم. »

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار