رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

فیلم «زمانی دیگر» ساخته ناهید حسن‌زاده در بخش رقابتی جشنواره فیلم و ویدئوی آتن در کشور آمریکا رقابت می‌کند. فیلم سینمایی «زمانی دیگر» در بخش مسابقه جشنواره آتن آمریکا که از تاریخ ۱۴ تا ۲۰ فرودین (سوم تا نهم آوریل) در ایالت اوهایو آمریکا برگزار می‌شود، به روی پرده می‌رود. چهل و چهارمین جشنواره بین‌المللی […]

فیلم «زمانی دیگر» ساخته ناهید حسن‌زاده در بخش رقابتی جشنواره فیلم و ویدئوی آتن در کشور آمریکا رقابت می‌کند.

فیلم سینمایی «زمانی دیگر» در بخش مسابقه جشنواره آتن آمریکا که از تاریخ ۱۴ تا ۲۰ فرودین (سوم تا نهم آوریل) در ایالت اوهایو آمریکا برگزار می‌شود، به روی پرده می‌رود.

چهل و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم و ویدئوی آتن، یکی از جشنواره‌های مهم فیلم‌های هنری و مستقل در آمریکای شمالی است که به معرفی فیلمسازان مستعد کمتر شناخته شده می‌پردازد.

«زمانی دیگر» به نویسندگی و کارگردانی ناهید حسن‌زاده و تهیه‌کنندگی فری ملک مدنی روایتگر زندگی مردمانی است که در شرایط دشوار و ناخواسته‌ای گرفتار شده و در جستجوی رهایی هستند.

این فیلم تاکنون جایزه بهترین فیلم از جشنواره کلکته در کشور هند و همچنین جایزه دستاورد ویژه هنری بهترین بازیگر مرد را از جشنواره مانهایم را کسب کرده و پیش از این در جشنواره‌هایی چون ریندنس، سائوپائولو، ویزبادن و جشنواره زنان بروکسل و هفته فیلم اردن نیز نمایش داشته است.

مجید پتکی، یاسمن نصرتی، شقایق کمندی و فریبا خادمی و عصمت رضاپور از بازیگران فیلم «زمانی دیگر» هستند. همچنین عوامل فنی فیلم نیز عبارتند از: مدیر فیلمبرداری علی محمد قاسمی،صدا روح‌الله جعفربیگلو ،طراح صحنه و لباس: یوسف بهشتی و مدیر تولید و دستیار برنامه‌ریز، محمد عبدی‌زاده می‌شود.

منبع : آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار