رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

۱۴۰ فیلم کوتاه و بلند از ۵۸ کشور جهان در سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر حضور دارند.   به نقل از ستاد خبری سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر امسال ۵۸ کشور با فیلم هایشان در جشنواره جهانی حضور دارند که از این میان کشور ایران با ۳۵ فیلم و فرانسه با ۱۷ […]

۱۴۰ فیلم کوتاه و بلند از ۵۸ کشور جهان در سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر حضور دارند.

 

به نقل از ستاد خبری سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر امسال ۵۸ کشور با فیلم هایشان در جشنواره جهانی حضور دارند که از این میان کشور ایران با ۳۵ فیلم و فرانسه با ۱۷ فیلم بیشترین تعداد فیلم را در جشنواره دارند.

فرانسه با ۱۷ فیلم، اسپانیا، روسیه، آلمان، ژاپن، کره جنوبی و ترکیه با ۶ فیلم، امریکا، چین، لتونی و لهستان با ۴ فیلم، جمهوری چک با ۳ فیلم، مصر، استونی، آرژانتین، بلغارستان، میانمار، هنگ کنگ، هند، ایتالیا، قزاقستان، لتونی، مکزیک، رومانی، سوئد، سوئیس و بریتانیا با ۲ فیلم در جشنواره حاضرند.
کشورهای استرالیا، هلند، بلژیک، افغانستان، بنگلادش، بوسنی و هرزگوین، گرجستان، کرواسی، برزیل، کلمبیا، کامبوج، اکوادور، مولداوی، اندونزی، عراق، کانادا، اردن، فنلاند، مالزی، مغولستان، نیجریه، نروژ، پاکستان، پرو، فیلیپین، دانمارک، عربستان سعودی، سنگاپور، اوکراین و امارات با یک فیلم به سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر آمده اند. البته برخی از فیلم‌ها محصول مشترک میان دو یا چند کشور هستند.

آدرس سایت رسمی جشنواره http://Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره http://Film@Fajriff.comاست.
سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، ۸-۱ اردیبهشت ۱۳۹۶(۲۸ تا ۲۱ آوریل ۲۰۱۷) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می‌شود.

 

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار