رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

قاضی دادگاه لس‌آنجلس دیروز با درخواست رومن پولانسکی فیلمساز برای بسته شدن پرونده اخلاقی وی مخالفت کرد. به نقل از نیویورک تایمز، اسکات گوردون رییس دادگاه عالی لس‌آنجلس درخواست پولانسکی ۸۳ ساله برای بسته شدن پرونده‌ای را که مانع بازگشت او به آمریکا می‌شود، رد کرد. این قاضی اعلام کرد هیچ پایه و اساسی برای تجدیدنظر […]

قاضی دادگاه لس‌آنجلس دیروز با درخواست رومن پولانسکی فیلمساز برای بسته شدن پرونده اخلاقی وی مخالفت کرد.

به نقل از نیویورک تایمز، اسکات گوردون رییس دادگاه عالی لس‌آنجلس درخواست پولانسکی ۸۳ ساله برای بسته شدن پرونده‌ای را که مانع بازگشت او به آمریکا می‌شود، رد کرد.

این قاضی اعلام کرد هیچ پایه و اساسی برای تجدیدنظر در چنین مسایلی وجود ندارد.

پولانسکی سال ۱۹۷۸ پس از چند ماه تحمل زندان در حالی که هنوز پرونده ایجاد رابطه با دختری ۱۳ ساله بسته نشده بود، آمریکا را ترک کرد و از آن زمان در کشورهای مختلف با تعقیب مقامات قضایی آمریکا روبه‌رو بوده است. او چندی پیش درخواست کرد تا با توجه به زمانی که از این پرونده گذشته دادستانی آمریکا این پرونده را مختومه اعلام کند.

دادگاه تاکید کرده پولانسکی که در طول این مدت در کشورهای دیگری از جمله سوییس، لهستان و فرانسه زندگی کرده باید به آمریکا بازگردد تا این پرونده حل و فصل شود.

وکیل این کارگردان که درخواست کننده از این دادگاه بود گفت قاضی به نکته اصلی درخواست او مبنی بر قضاوت نادرست قضات قبلی توجه نکرده است. وی گفت: ما یک متهم ۸۳ ساله داریم که بیش از ۴۰ سال است با یک پرونده روبه روست و زندان را نیز متحمل شده است.

این قاضی اعلام کرده ۲۶ آوریل منتظر است تا وکیل پولانسکی دادخواست جدید به دادگاه ارایه کند.

منبع : مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار