رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

هفته‌نامه «۴۰ چراغ» در شماره جدیدش به صحبت‌های جنجالی حمید گودرزی پرداخته است. پس از صحبت‌های حمید گودرزی در برنامه «دورهمی» و انتقاد تند از فیلم‌های روی پرده و بازیگرانی چون نوید محمدزاده که توجه بسیاری را به خودش جلب کرد؛ هفته‌نامه «۴۰ چراغ» در جدیدترین شماره خود به این موضوع پرداخته است. گودرزی در […]

هفته‌نامه «۴۰ چراغ» در شماره جدیدش به صحبت‌های جنجالی حمید گودرزی پرداخته است.

پس از صحبت‌های حمید گودرزی در برنامه «دورهمی» و انتقاد تند از فیلم‌های روی پرده و بازیگرانی چون نوید محمدزاده که توجه بسیاری را به خودش جلب کرد؛ هفته‌نامه «۴۰ چراغ» در جدیدترین شماره خود به این موضوع پرداخته است.

گودرزی در برنامه «دورهمی» مقابل بیننده‌های این برنامه گفت: «در دهه هشتاد که ما در سینما بازی می‌کردیم، مردم روی پرده سینما آدم‌های خوشتیپ و با کلاس می‌دیدند که شخصیت قهرمانی داشتند و چهار تومان پول بلیت می‌دادند، در آخر هم با حال خوب از سینما بیرون می‌آمدند. در مقابل امروزه یک‌سری آدم‌های کثیف و چرک که با زیر پیراهن بازی می‌کنند و فقط فریاد می‌زنند و رگ گردنشان را باد می‌کنند، ستاره هستند و مخاطبان هشت تومان پول بلیت می‌دهند و زمانی که از سینما بیرون می‌آیند ناراضی هستند و زن و شوهرها به همه شک دارند. امروز سینمای بی‌قهرمان مد شده است و این خیلی به نظرم برای سینما بد است.»

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار