رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • شنبه 19 فروردین 1396 - 17:04
  • کد خبر : 6943
  • تئاتر
  • چاپ خبر : “کافه پولشری” در مجموعه تئاترشهر به روی صحنه رفت

من در فنجان کوچکم تا بی کرانگی جویبارهای احساس عشق ریخته ام… میهمانم شو من محتاج لمس معجزه ام…! به گزارش سینماخانه؛ نمایش “کافه پولشری” به قلم “آلن وتز” و با کارگردانی و بازیگری “الهام پاوه نژاد” در بعد از ظهرهای بهاری سال ۱۳۹۶ در کافه تریای تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه […]

من در فنجان کوچکم

تا بی کرانگی جویبارهای احساس

عشق ریخته ام…

میهمانم شو

من محتاج

لمس معجزه ام…!

به گزارش سینماخانه؛ نمایش “کافه پولشری” به قلم “آلن وتز” و با کارگردانی و بازیگری “الهام پاوه نژاد” در بعد از ظهرهای بهاری سال ۱۳۹۶ در کافه تریای تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه می رود.

“پولشری” زن تنهایی است که بعد از گذران فراز و فرودهای دوران جوانی و یک زندگی نافرجام، به آستانه ی میانسالی خود رسیده و شبیه تمام انسان های میانسال، ارزش عمر خود را خوب می داند. در عین حال انگار در تمام طول عمر خود به جستجوی معنای عشق می گشته … معنای دوست داشتن و دوست داشته شدن.

الهام پاوه نژاد در گفتگو با سینماخانه  عنوان کرد: چند سال پیش، توسط آقای نوری مترجم این متن، توانستم با این نمایشنامه آشنا شوم. در ابتدا قرار بود با کارگردان دیگری این نمایشنامه را کار کنیم که به دلایلی کار متوقف شد و بعدها در سال ۱۳۹۵ این متن را به مرکز ارائه دادم تا بتوانم مجوز های آن را برای اجرا در بهمن و اسفند ماه سال گذشته اخذ کنم که متأسفانه با نمایش آقای حاتمی تداخل پیدا کرد و ترجیح دادم اجرا را به زمانی دیگر موکول کنم.

مسئله اصلی که بسیار برای من جذاب بود این است که آدمی زمانی که باید ؛ از فرصت های خود استفاده نمی کند و فرصت های خود را از دست می دهد و عمر به همین سرعت می گذرد و ما اگر بخواهیم همه چیز را به آینده موکول کنیم؛ ممکن است کار از کار بگذرد و دیگر فرصتی برای جبران و رسیدن به خواسته هایمان پیش نیاید.

مسئله دیگر تنهایی انسان معاصر است که با اضافه کردن یک سری از دیالوگ ها به متن اصلی، این دیدگاه را پر رنگ تر نشان داده ام. یکی از دیالوگ های متن اصلی هم که به این موضوع اشاره دارد این دیالوگ است که می گوید: آدم ها به قصه های یکدیگر گوش نمی دهند. این تنهایی … این عدم ارتباط … ترس از ارتباط؛ فرایند جامعه مدرن است که همه را به سمت تلفن های هوشمند و فضاهای فردی سوق داده است.

الهام پاوه نژاد در انتهای صحبت های خود افزود: به هرحال پولشری، زن تنهای عاشق پیشه ای است که توقع زیادی از زندگی خود ندارد و تنها نیاز به عشق دارد. یک مأمن و آغوشی امن که بتواند آن را در بر بگیرد.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: تهیه کننده: گالری طلای گرامی، مترجم: اصغر نوری، طراح لباس: گلناز گلشن، طراح گریم: سارا اسکندری، انتخاب موسیقی و گرافیک: علی بوستان، مدیر تولید: سید فرشاد هاشمی، گروه کارگردانی: شیوا اردویی و سروناز نانکلی، تیزر و تصویر: رضا موسوی، گروه عکاسان: شیوا اردویی و ستاره سرداری، مدیر صحنه: امیر علی نانکلی، اجرای لباس: آناج مزون (شیدا مختاری فرد) ، روابط عمومی: آریان رضائی

این نمایش از ۱۷ فروردین ماه اجرای خود را آغاز کرده و تا ۱۷ اردیبهشت ماه هر روز به جز شنبه ها، رأس ساعت ۱۸:۰۰ پذیرای نگاه های پر مهر مخاطبین ارزشمند خود می باشد.

سینماخانه / خبرنگار: مژگان آقاداودیان – عکاس: علیرضا خشاب

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار