رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

شبنم مقدمی می‌گوید، حضورش در فیلم سینمایی «اکسیدان» بسیار متفاوت است و تماشاگران را شگفت‌زده خواهد کرد. شبنم مقدمی که چندی قبل بازی در فیلم سینمایی «اکسیدان» را به پایان رساند، درباره حضورش در این فیلم سینمایی و تجربه همکاری با حامد محمدی کارگردان و نویسنده فیلم سینمایی «اکسیدان» در گفت‌وگویی بیان کرد: این نخستین […]

شبنم مقدمی می‌گوید، حضورش در فیلم سینمایی «اکسیدان» بسیار متفاوت است و تماشاگران را شگفت‌زده خواهد کرد.

شبنم مقدمی که چندی قبل بازی در فیلم سینمایی «اکسیدان» را به پایان رساند، درباره حضورش در این فیلم سینمایی و تجربه همکاری با حامد محمدی کارگردان و نویسنده فیلم سینمایی «اکسیدان» در گفت‌وگویی بیان کرد: این نخستین تجربه من با آقای حامد محمدی است و البته بسیار تجربه خوب و شیرینی هم بود. کار با ایشان برای بازیگر دلچسب است چرا که ایشان اهل تعامل  و بسیار پیشنهادپذیر هستند. با سعه صدر نظرات را می‌شنوند و این کار با ایشان را برای بازیگری مثل من جذاب می‌کند.

او درباره محتوای این فیلم سینمایی و علاقه‌مندی خود به سینمای کمدی نیز گفت: من از علاقه‌مندانِ سینمای کمدی هستم. کار کردن در این گونه سینمایی را دوست دارم ولی نه هر نوع کمدی؛ کمدی فاخر که به شأن و اخلاق تماشاگر احترام بگذارد. فریفتن تماشاگر با طنز سخیف بی‌محتوا را نمی‌پسندم. قیمت خنداندن تماشاگر، مهم است.

مقدمی حضورش در این فیلم را بسیار متفاوت توصیف کرد و افزود: راستش ترجیح می‌دهم راجع به ویژگی‌های نقشم در اکسیدان زیاد حرفی نزنم. ترجیح می‌دهم شما و سایر تماشاگران را شگفت‌زده کنم که می‌دانم این طور خواهد شد. همین قدر بگویم که شبنم مقدمی بسیار متفاوتی خواهید دید؛ از هر لحاظ. در کارنامه‌ام نقشی حتی شبیه به «شهره» نداشته‌ام.

او ادامه داد: هر نقشی با هر ظاهر و رفتار و گفتار و شکل تازه، امکان زندگی کردن به جای انسانی دیگر را به من می‌دهد. شهره، آدم دوری بود که در این فیلم پیدایش کردم و با او و زندگی او آشنا شدم و مدتی کوتاه، به جایش زندگی کردم. در گفت‌وگوها با آقای محمدی، قبل و در طول فیلمبرداری، زنی ساخته شد که خواهید دید و خواهید شناخت و قضاوت خواهید کرد.

مقدمی در پاسخ به این پرسش که عنوان فیلم بیش از هر چیز او را به یاد چه می اندازد، گفت: اگر مقصودتان کلمه اکسیدان است، حتما من و همه را به یاد رنگ مو و دکلره می‌اندازد!

او که در این فیلم بیشترین بازی را با جواد عزتی و امیر جعفری به عنوان دو بازیگر اصلی فیلم دارد، درباره همکاری با آن‌ها گفت: امیر جعفری و جواد عزتی بی‌شک از بهترین‌های این حرفه‌اند؛ بهترین به معنای کامل کلمه. ما به دلیل ریشه مشترک تئاتری، آشنایان امروز و دیروز نیستیم با هم. روی صحنه و مقابل دوربین بارها یکدیگر را تجربه کرده‌ایم. در این فیلم هم قرار گرفتن کنار این دو عزیز کاربلد و حرفه‌ای برایم مثل همیشه آرامش‌بخش بود.

مقدمی که معتقد است اکسیدان با استقبال خوبی از سمت مخاطبان در اکران مواجه خواهد شد، افزود: فکر می‌کنم مردم فیلم را دوست خواهند داشت و از آن استقبال خواهد شد. مطمئناً فروش خوبی خواهد داشت. حدس و گمان رقم و مبلغ از من نخواهید که در این زمینه استعدادی ندارم! فقط مطمئن هستم فروش خوب و رقم خاصی خواهد بود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار