رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

احمدرضا معتمدی برای هنرجویان دارالفنون کارگاه فیلمنامه‌نویسی (از ایده تا اجرا) برگزار می‌کند. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، مازیار میری مدیر بخش دارالفنون درباره کارگاه‌های این بخش گفت: احمدرضا معتمدی فیلمنامه‌نویس ایرانی در دو روز و طی چهار جلسه برای هنرجویان حاضر در بخش […]

احمدرضا معتمدی برای هنرجویان دارالفنون کارگاه فیلمنامه‌نویسی (از ایده تا اجرا) برگزار می‌کند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، مازیار میری مدیر بخش دارالفنون درباره کارگاه‌های این بخش گفت: احمدرضا معتمدی فیلمنامه‌نویس ایرانی در دو روز و طی چهار جلسه برای هنرجویان حاضر در بخش دارالفنون کارگاه فیلمنامه‌نویسی (از ایده تا اجرا) برگزار می‌کند.

در این بخش ۱۱۰ هنرجو از ۳۳ کشور جهان از جمله ایران حضور دارند و در کارگاه‌های مختلف شرکت می‌کنند. «دارالفنون» که اردوی استعدادیابی (Talent Campus) جشنواره محسوب می‌شود، با هدف آموزش و کشف استعدادهای جوان فیلمسازی در منطقه و سایر کشورها راه اندازی شده و با توجه به کم سابقه بودن این اتفاق در خاورمیانه و آسیا، استقبال قابل توجهی از آن شده است.

کارگاه‌های دارالفنون دو روز پیش از شروع جشنواره آغاز و دو روز زودتر از پایان جشنواره به اتمام می‌رسند.

آدرس سایت رسمی جشنواره جهانی Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Film@Fajriff.com است.

سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، ۸-۱ اردیبهشت ۱۳۹۶(۲۱ تا ۲۸ آوریل ۲۰۱۷) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار