رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

پوستر این اثر بر اساس چهره‌های متفاوت و شخصیت‌های متعددی که مهناز افشار در «گیلدا» بازی کرده، طراحی شده است. احمد غلامی گرافیست فیلم گیلدا، پوستر این اثر را بر اساس چهره‌های متفاوت و شخصیت های متعددی که مهناز افشار در «گیلدا» بازی کرده است، طراحی کرده و در این پوستر از آثار اندی وارهول […]

پوستر این اثر بر اساس چهره‌های متفاوت و شخصیت‌های متعددی که مهناز افشار در «گیلدا» بازی کرده، طراحی شده است.

احمد غلامی گرافیست فیلم گیلدا، پوستر این اثر را بر اساس چهره‌های متفاوت و شخصیت های متعددی که مهناز افشار در «گیلدا» بازی کرده است، طراحی کرده و در این پوستر از آثار اندی وارهول الهام گرفته است.
اندی وارهول از برجسته‌ترین هنرمندان دهه پنجاه میلادى و از بنیانگذاران سبک پاپ آرت است که در آثارش از پرتره بسیاری از چهره‌های جهانی و هنرمندان مشهور بهره گرفته است و تصویر مرلین مونرو یکی از مشهورترین کارهای اوست. اما شعار بالای پوستر فیلم «گیلدا» می‌گوید که: «گیلدا» مرلین اندی وارهول نیست.
محمد اطبایی پخش کننده ی بین المللی این فیلم است.

کیوان علیمحمدى و امید بنکدار که علاوه بر کارگردانى هر دو تهیه کنندگى کار را نیز بر عهده داشتند، منتظر دریافت پروانه نمایش از وزارت ارشاد و اقدام برای اکران فیلم هستند.

مهناز افشار، سیاوش مفیدى، حمیدرضا پگاه، رضا شفیعى جم، هادى حجازى فر، فرخ نعمتى، مرتضى اسماعیل کاشى و حامد کمیلى، همراه با (هنرمندان خردسال) مهدیار عزیزى و آنیسا راستگو بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

گیلدا یک درام اجتماعی با مایه هایی از کمدی سیاه است که درخلاصه داستان آن آمده: گیلدا، مالک رستوران سپید، سیاه ترین شب زندگی‌اش را پشت سر می‌گذارد. او برای نجات زندگی اش تا صبح فردا فرصت دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار