رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

سیف‌الله صمدیان از افتتاح نمایشگاه عکس فیلم سینمایی «ناخدا خوشید» پیش از نمایش نسخه بازسازی شده این فیلم در سینما فلسطین با حضور ناصر تقوایی خبر داد. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، صمدیان مدیر بخش بزرگداشت کیارستمی و نمایش‌ها و رویداد‌های ویژه جشنواره گفت: […]

سیف‌الله صمدیان از افتتاح نمایشگاه عکس فیلم سینمایی «ناخدا خوشید» پیش از نمایش نسخه بازسازی شده این فیلم در سینما فلسطین با حضور ناصر تقوایی خبر داد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، صمدیان مدیر بخش بزرگداشت کیارستمی و نمایش‌ها و رویداد‌های ویژه جشنواره گفت: در ادامه سنت زیبا و تاریخی نمایش نسخه‌های بازسازی شده فیلم‌های شاخص تاریخ سینمای ایران و ارائه نمایشگاهی از تصاویر منتخب ثبت شده در دوربین فیلمبرداری فیلم‌هایی نظیر «گاو» و «باد صبا»، امسال نوبت به فیلم جاودانه ناصر تقوایی «ناخدا خورشید» رسید که از بین حدود ۲۰۰ هزار فریم بازبینی شده فیلم تعداد ۶۰ تصویر منتخب در قالب نمایشگاه عکس فیلم ناخدا خورشید در سینما فلسطین برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: این نمایشگاه با حضور ناصر تقوایی خالق این اثر و بازیگران فیلم در روز دوم اردیبهشت ماه پیش از نمایش فیلم «ناخدا خورشید» در سینما فلسطین افتتاح می‌شود.

صمدیان همچنین تاکید کرد: «ناخدا خورشید» توسط فیلمخانه ملی ایران و استودیو روشنا بازسازی شده است.

ناخدا خورشید ساعت ۲۱ روز دوم اردیبهشت ماه با حضور کارگردان و دیگر عوامل این فیلم در سینما فلسطین به نمایش درمی‌آید.

آدرس سایت رسمی جشنواره جهانی Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Film@Fajriff.com است.

سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، ۸-۱ اردیبهشت ۱۳۹۶(۲۱ تا ۲۸ آوریل ۲۰۱۷) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار