رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

گاسیا کلوکیان مدیر بازاریابی شرکت لبنانی «ایگلز فیلمز» گفت: ما تاکنون با تهیه‌کنندگان ایرانی کار نکرده‌ایم ولی اگر فیلم‌هایی ببینیم که مورد علاقه‌مان باشد، برنامه‌هایی برای همکاری با فیلمسازان ایرانی خواهیم چید. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، خانم گاسیا کلوکیان (Gassia Keloukian) مدیر بازاریابی […]

گاسیا کلوکیان مدیر بازاریابی شرکت لبنانی «ایگلز فیلمز» گفت: ما تاکنون با تهیه‌کنندگان ایرانی کار نکرده‌ایم ولی اگر فیلم‌هایی ببینیم که مورد علاقه‌مان باشد، برنامه‌هایی برای همکاری با فیلمسازان ایرانی خواهیم چید.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، خانم گاسیا کلوکیان (Gassia Keloukian) مدیر بازاریابی شرکت ایگلز فیلمز (Eagles Films) است، یک شرکت لبنانی که عمدتاً در زمینه پخش و نیز تولید فیلم فعالیت می‌کند. او در گفت‌وگویی با اشاره به فعالیت‌های شرکت ایگلز فیلمز گفت: کار اصلی شرکت ما خرید فیلم و پخش آن در خاورمیانه است. ما به جشنواره‌ها می‌رویم، فیلم‌های هالیوودی می‌خریم، بیشتر فیلم‌های اکشن با پروداکشن وسیع و آن‌ها را در لبنان، مصر، امارات و دیگر کشورهای حوزه خلیج فارس پخش می‌کنیم. ما همچنین در زمینه تولید فیلم فعال هستیم، بیشتر فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی لبنانی و اکنون در حال تولید سریال‌های لبنانی- مصری و سریال‌های سوری هستیم. مشتریان ما به سریال‌های ترکیه‌ای نیز علاقه دارند.

وی در ادامه افزود: هر بازاری به فیلم‌های خاصی علاقه دارد. مثلاً مردم لبنان بیشتر به فیلم‌های اکشن و کمدی علاقه دارند و کمی هم به فیلم‌های رمانتیک. در امارات و کشورهای حوزه خلیج فارس، بیشتر فیلم‌های ژانر وحشت طرفدار دارند. بنابراین، هر بازاری به ژانرهای خاصی علاقه دارد.

کلوکیان با اشاره به استفاده از فیلم های ایرانی گفت: واقعیت این است که مخاطبان لبنانی خیلی با فیلم‌های ایرانی آشنا نیستند. در واقع، ما تاکنون اکران چندانی از فیلم‌های ایرانی در لبنان نداشتیم و شناخت چندانی از سینمای ایران در لبنان نیست. امروز، لبنانی‌ها حتی دیگر به فیلم‌های مصری، که زمانی مورد علاقه‌شان بود، تمایلی نشان نمی‌دهند. ما تاکنون با تهیه‌کنندگان ایرانی کار نکرده‌ایم ولی اگر فیلم‌هایی ببینیم که مورد علاقه‌مان باشد، برنامه‌هایی برای همکاری با فیلمسازان ایرانی نیز خواهیم چید.

وی با اشاره به اتفاقات و جنگ های خاورمیانه و تاثیر آن در خرید و پخش و نمایش فیلم ها در لبنان گفت: مردم در لبنان هنوز به سینما می‌روند و حتی خیلی بیشتر از قبل. آن‌ها هم فیلم‌های هالیوودی تماشا می‌کنند هم فیلم‌های لبنانی. در واقع، امروز مردم لبنان بیشتر از قبل به فیلم‌های داخلی علاقه نشان می‌دهند، و تولید فیلم‌های ما نیز نسبت به سال‌های پیش چند برابر شده است. مثلاً ده سال قبل، ما فقط ده فیلم در سال در لبنان داشتیم، ولی هم‌اکنون هفته‌ای یک فیلم داخلی در این کشور اکران می‌شود.

آدرس سایت رسمی جشنواره جهانی Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Film@Fajriff.com است.

سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، ۸-۱ اردیبهشت ۱۳۹۶(۲۱ تا ۲۸ آوریل ۲۰۱۷) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار