رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 23 April
  • شنبه 2 اردیبهشت 1396 - 10:04
  • کد خبر : 7603
  • تئاتر
  • چاپ خبر : مسابقه بزرگ عکاسی در تئاتر باران برگزار می شود
همزمان با اولین جشنواره بینافرهنگی

مسابقه بزرگ عکاسی در تئاتر باران برگزار می شود

تئاتر باران در اولین روز از اجرای دو  تئاتر «ساکورا» از کشور ژاپن و«عاج معلق»از کشور ایتالیا مسابقه عکاسی برگزار می کند. از سوم تا پانزدهم اردیبهشت ماه، کمپانی تئاتر باران با همکاری کمپانی تئاتر پوتلج، «اولین جشنواره بینافرهنگی باران ۲۰۱۷» را برگزار می‌کند و مسابقه بزرگ عکاسی برای نمایش هایی از دو کشور ایتالیا […]

تئاتر باران در اولین روز از اجرای دو  تئاتر «ساکورا» از کشور ژاپن و«عاج معلق»از کشور ایتالیا مسابقه عکاسی برگزار می کند.

از سوم تا پانزدهم اردیبهشت ماه، کمپانی تئاتر باران با همکاری کمپانی تئاتر پوتلج، «اولین جشنواره بینافرهنگی باران ۲۰۱۷» را برگزار می‌کند و مسابقه بزرگ عکاسی برای نمایش هایی از دو کشور ایتالیا و ژاپن در اولین روز از اجرا برگزار می شود

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی تئاتر باران؛ این مسابقه روز سوم اردیبهشت ماه در سالن تئاتر باران برگزار خواهد شد و به نفرات اول تا سوم برگزیده توسط هیئت داوران جوایزی اهدا می شود.

شرایط شرکت در این مسابقه به شرح ذیل می باشد:

کلیات:

– هر شرکت‌کننده می‌تواند با حداکثر سه قطعه عکس برای هر اثر در مسابقه شرکت کند.

– کلیه‌ی حقوق عکس‌های فرستاده شده متعلق به عکاسان آن‌هاست. تئاتر باران حق انتشار غیر تجاری عکس‌ها بر روی وب و در رابطه با مسابقه را دارند.

–  اعلام نتایج بر روی سایت تئاتر باران و خبرگزاری ها انجام می‌شود.

زمان‌بندی:

زمان اجرای عکاسان، ساعت ۱۹:۰۰یکشنبه سوم اردیبهشت ماه در  تئاتر باران خواهد بود. ورود برای تمام عکاسان عضو انجمن، خبرگزاری و عکاسان تئاتر رایگان است.

مهلت فرستادن عکس‌ها تا چهارم اردیبهشت ماه است. اگر نیازی به تمدید هر یک از زمان‌های بالا باشد، قبلاً به اطلاع شرکت‌کننده‌ها می‌رسد.

گفتنی است عکس های برتر  این مسابقه در کافه گالری باران به نمایش در خواهد آمد و پنجاه عکس انتخابی در قالب یک کاتالوگ به چاپ می رسد.

این مسابقه همچنین در بخش اینستاگرامی نیز برگزیده خواهد داشت و عکسی که بیشترین تعداد  گزینه”پسندیده شدن”را داشته باشد برگزیده اینن بخش خواهد بود.

نحوه شرکت در مسابقه:

۱- پیج اینستاگرام باران به نشانی

https://instagram.com/theater_baran

۳- عبارت زیر را کپی کنید ودر قسمت توضیحات یا همان کپشن عکس قرار دهید:

@ theater_baran

#تئاترباران

شایان ذکر است اسامی هیئت داوران این مسابقه بزودی اعلام می شود.

لازم به ذکرست که از سوم تا پانزدهم اردیبهشت ماه، کمپانی تئاتر باران با همکاری کمپانی تئاتر پوتلج، «اولین جشنواره بینافرهنگی باران ۲۰۱۷» را برگزار می‌کند.

سینماخانه

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار