رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

فیلم سینمایی «آپاندیس» به کارگردانی حسین نمازی در حالی در سانس پایانی جشنواره جهانی فجر به نمایش درآمد که سالن نمایش‌دهنده آن مملو از تماشاگر بود. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، علیرضا شجاع نوری در آخرین ساعت پنجمین روز جشنواره برای معرفی فیلم سینمایی […]

فیلم سینمایی «آپاندیس» به کارگردانی حسین نمازی در حالی در سانس پایانی جشنواره جهانی فجر به نمایش درآمد که سالن نمایش‌دهنده آن مملو از تماشاگر بود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، علیرضا شجاع نوری در آخرین ساعت پنجمین روز جشنواره برای معرفی فیلم سینمایی «آپاندیس» حاضر شد.

حسین نمازی کارگردان فیلم با ابراز خوشحالی از اینکه مخاطبان زیادی در سانس پایانی جشنواره برای تماشای فیلم حضور دارند، گفت: خوشحالم که فیلم من را برای تماشا انتخاب کرده‌اید، امیدوارم از تماشای آن لذت ببرید و فراموش نکنید که تا انتهای تیتراژ پایان را تماشا کنید، چون بخشی از اطلاعات را در تیتراژ می‌توانید ببینید.

 

همچنین امیرعلی دانایی بازیگر «آپاندیس» گفت : خیلی خوشحالم امشب اینجا هستم و بیشترین رضایت من این است که آقای شجاع‌نوری امشب برای معرفی فیلم حضور دارند و باید بگویم که من بازی ایشان در فیلم «روز واقعه» را بسیار دوست دارم و هرچه هم ببینم، خسته نمی‌شوم.

آدرس سایت رسمی جشنواره جهانی Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Film@Fajriff.com است.

سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، ۸-۱ اردیبهشت ۱۳۹۶(۲۱ تا ۲۸ آوریل ۲۰۱۷) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار