رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

مهدی گلستانه درباره دلیل اضافه شدن هومن کبیری به عنوان تهیه کننده به سریال «عاشقانه» توضیح داد. مهدی گلستانه کارگردان و تهیه کننده سینما در یادداشتی نسبت به برخی از موضوعات مربوط به سریال شبکه نمایش خانگی «عاشقانه» توضیح داد. متن یادداشت بدین شرح است: «راستش چند مدتی است که در فضای مجازی زیاد حضور […]

مهدی گلستانه درباره دلیل اضافه شدن هومن کبیری به عنوان تهیه کننده به سریال «عاشقانه» توضیح داد.

مهدی گلستانه کارگردان و تهیه کننده سینما در یادداشتی نسبت به برخی از موضوعات مربوط به سریال شبکه نمایش خانگی «عاشقانه» توضیح داد.

متن یادداشت بدین شرح است: «راستش چند مدتی است که در فضای مجازی زیاد حضور ندارم چرا که هر بار به آن رجوع می کنم با انبوهی از اطلاعات نه چندان صحیح و گاه متناقض مواجه می شوم. می گویند مردی سه پسر داشت یکی همیشه راست می گفت، دیگری همیشه دروغ و سومی گاه راست و گاه ناراست. پدر، پسر سوم را از ارث محروم کرد چراکه تکلیف اش با دو تای اول روشن بود ولی هیچ گاه نمی دانست که این آخری، این بار صادق است یا کاذب!

راستش فضای مجازی این روزها برایم همان مورد واپسین است. این اول بار نیست که دوستانی تماس می گیرند و از نشر و بازنشر نکته ای حرف می زنند که جز شگفتی نمی توانم واکنشی نشان دهم. اگر بحث من به مثابه یک فرد حقیقی بود، ساکن سرای سکوت می شدم ولی گاه، ورای هویت فردی، به عنوان متولی یک پروژه، مجبور به پاسخگویی هستی تا غبارافکنی این و آن از اعتبار پروژه نکاهد و مهم تر، حق مخاطب، دریافت شفاف و  صحیح اطلاعات است.

١.بعلت طولانی شدن زمان فیلمبرداری سریال «عاشقانه» و تداخل آن با اکران فیلم سینمایی «نقطه کور» که بعنوان تهیه کننده و کارگردان صیانت از آن را وظیفه خود می پندارم و آغاز تور اکران اروپا و آمریکای فیلم مذکور از سه هفته آینده، با هماهنگی سرمایه گذاران محترم جناب آقای هومن کبیری که امین طرفین هم بود جهت هماهنگی و به پایان رساندن چند روزه انتهایی سریال در فصل اول به گروه اضافه شدند.

٢.همزمان ساخت فیلم انتخاباتی یکی از کاندیداهای محترم که به بنده سپرده شده آنقدر در این ماراتن نفس گیر، طاقت فرسا هست که «عاشقانه» را که فرزند خلف خود می پندارمش را با توجه به زحمات کشیده شده توسط کل گروه و به شخصه منوچهر هادی به گوشه ای رها نکنم و به احترام مخاطب که همواره سرلوحه زندگیم می دانم نیمه تمام نماند در نتیجه چه کسی بهتر از امین طرفین.

٣.تهیه کننده در بخش خصوصی که پروانه ساخت و نمایش به نامش صادر می شود از سوی ارگان یا شخص خاصی منصوب نمی شود که مخلوع گردد و این نکته توهین بزرگی به شورای محترم پروانه ساخت و نمایش محسوب می گردد چراکه صلاحیت تهیه کننده را آنان تایید کرده اند.

پیش تر گفته شد که «عاشقانه» متوقف شده ولی تماشاگر صبور، قسمت آتی را دید و تصاویر پشت صحنه (که بر تداوم دلالت داشت) بر صفحات مجازی نقش بست. این بار هم کافی است تا آمدن قسمت هفتم درنگ کنیم. عنوان بندی آن، معیار صدق و کذب کلام من است. از روزی که این پروژه را در دستور کار قرار دادم، می دانستم که به قطار در حرکت سنگ خواهند زد و هر چه بر شتابت بیفزایی، سنگ ها عظیم تر خواهد شد ولی به قول شاعر شیراز عاشقی شیوه رندان بلاکش باشد. (شما بخوانید عاشقانه)

ارادتمند
مهدی گلستانه
تهیه کننده سریال عاشقانه»

روی جلد قسمت ششم «عاشقانه» نام هومن کبیری به عنوان تهیه کننده روی جلد کنار نام مهدی گلستانه آمده است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار