رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلم های برگزیده بخش های مختلف جشنواره جهانی فیلم فجر جمعه ۸ اردیبهشت در پردیس سینمایی چارسو به نمایش در می آید. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، در روز پایانی این دوره از جشنواره جمعه ۸ اردیبهشت فیلم های برگزیده جشنواره در پردیس سینمایی […]

فیلم های برگزیده بخش های مختلف جشنواره جهانی فیلم فجر جمعه ۸ اردیبهشت در پردیس سینمایی چارسو به نمایش در می آید.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، در روز پایانی این دوره از جشنواره جمعه ۸ اردیبهشت فیلم های برگزیده جشنواره در پردیس سینمایی چارسو به روی پرده می روند.

فیلم «ائو» اثر اصغر یوسفی نژاد و برنده سیمرغ زرین بهترین فیلم و سیمرغ سیمین بهترین فیلمنامه از سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر ساعت ۲۱ در سالن شماره یک چارسو روی پرده می رود. پیش از فیلم «ائو» نیز فیلم کوتاه «آگهی فروش» به کارگردانی قصیده گلمکانی در سالن یک چارسو نمایش داده می شود. این فیلم در بخش سینمای سعادت موفق به دریافت سیمرغ سیمین بهترین فیلم کوتاه شد.

فیلم «گرگ و بره» به کارگردانی شهربانو سادات ساعت ۱۵ در سالن شماره ۵ پردیس سینمایی چارسو به نمایش در می آید. «گرگ و بره» در این دوره از جشنواره موفق به دریافت تندیس بهترین کارگردان آسیایی شد. در ادامه و از ساعت ۱۷:۱۵ فیلم «گناهکاران» اثر ایوان دی گائونا در سالن شماره ۵ پردیس چارسو به روی پرده می رود. «گناهکاران» در بخش سینمای سعادت موفق به کسب سیمرغ سیمین بهترین کارگردانی شد.

فیلم «گلوری» به کارگردانی مشترک کریستینا گروزوا و پیتر والچانوف نیز از ساعت ۱۹:۳۰ در سالن شماره ۵ برای علاقمندان به نمایش در خواهد آمد. استفان دنولیوبوف و مارگیتا گوشوا برای بازی در این فیلم موفق به کسب سیمرغ سیمین بهترین بازیگر مرد و سیمرغ سیمین بهترین بازیگر زن شدند.

فیلم کوتاه «هنوز نه» به کارگردانی آروین وزیر دفتری به عنوان برنده تندیس بهترین فیلم کوتاه آسیایی از ساعت ۲۱:۳۰ در سالن شماره ۵ پردیس چارسو به نمایش در می آید. پس از آن نیز فیلم «بازآمده» اثر ثابت کورمانبکف در همین سالن به روی پرده می رود. «بازآمده» در این دوره از جشنواره موفق به کسب تندیس بهترین فیلم بلند آسیایی شد.

آدرس سایت رسمی جشنواره جهانی Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Film@Fajriff.com است.

سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، ۸-۱ اردیبهشت ۱۳۹۶(۲۱ تا ۲۸ آوریل ۲۰۱۷) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار