رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 17 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April

بهاره افشاری بازیگر فیلم «گشت ۲» معتقد است که یکی از نکات مهم و مثبت جشنواره جهانی استقلال و جدایی آن از جشنواره ملی بوده است. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، لیلا افشاری بازیگر فیلم «گشت ۲» گفت: یکی از نقاط مثبت جشنواره جهانی […]

بهاره افشاری بازیگر فیلم «گشت ۲» معتقد است که یکی از نکات مهم و مثبت جشنواره جهانی استقلال و جدایی آن از جشنواره ملی بوده است.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، لیلا افشاری بازیگر فیلم «گشت ۲» گفت: یکی از نقاط مثبت جشنواره جهانی استقلال آن و جدایی از جشنواره ملی بوده است. قسمت های مختلفی در جشنواره جهانی وجود دارد که باعث جذابیت آن شده. برای مثال بخش بازار فیلم، یکی از قسمتهایی بود که مهمانان خارجی نسبت به آن واکنش های خوبی نشان دادند. این که فیلم های ما در یک مجموعه در اختیار مهمانان خارجی قرار می گیرد بسیار مطلوب است.

او ادامه داد: بسیاری از گفت و گوها و مراسمی که برگزار شد باعث ارتقای سطح سینمای ایران شد. کارگاههای آموزشی بسیار خوبی برگزارشد که هر کدام از آ نها تجربیات جدیدی را به ما و مهمانانمان انتقال داد. در جشنواره جهانی تمام موضوعات حول سینما می گذرد.فضای جشنواره جهانی مانند فستیوال های خارجی است.

بازیگر فیلم «گشت۲» گفت: حضور رضا کیانیان و نگار جواهریان در جشنواره کمک زیادی کرد. از نکات مثبت این جشنواره حضور و کمک خود سینما گران به فستیوال بود. اگر بازیگران ما در موضوعات سینمایی همواره همراه باشند قطعا اتفاقات خوبی رخ می دهد.

آدرس سایت رسمی جشنواره جهانی Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Film@Fajriff.com است.

سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، ۸-۱ اردیبهشت ۱۳۹۶(۲۱ تا ۲۸ آوریل ۲۰۱۷) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار