رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۷ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 27 March

مدیری شب گذشته در برنامه دورهمی با دعوت از فاطمه هاشمی بازیگر مجموعه های طنز تلویزیونی از سالهای همکاری و آغاز به کار این بازیگر در عرصه تئاتر و تلویزیون جویا شد. مهران مدیری کارگردان و مجری برنامه تلویزیونی «دورهمی» شب گذشته با میزبانی از فاطمه هاشمی بازیگر مجموعه های طنز، در ابتدای برنامه با اشاره […]

مدیری شب گذشته در برنامه دورهمی با دعوت از فاطمه هاشمی بازیگر مجموعه های طنز تلویزیونی از سالهای همکاری و آغاز به کار این بازیگر در عرصه تئاتر و تلویزیون جویا شد.

مهران مدیری کارگردان و مجری برنامه تلویزیونی «دورهمی» شب گذشته با میزبانی از فاطمه هاشمی بازیگر مجموعه های طنز، در ابتدای برنامه با اشاره به اینکه نصف تماشاگران از دانشجویان دانشگاه قزوین هستند به موضوع تلفن همراه پرداخت و تعریفی از متعلقات موبایل و پیدایش تکنولوژی بیان کرد.

وی در ادامه با مقایسه دو نسل جدید و قدیم در نحوه برخورد با تلفن همراه، بینندگان را به تماشای بخش‌های نمایشی با ایفای نقش سیامک انصاری، سروش جمشیدی و مه‌لقا باقری دعوت کرد.

مدیری شب گذشته با دعوت از فاطمه هاشمی بازیگر مجموعه های طنز تلویزیونی از سالهای همکاری و آغاز به کار این بازیگر در عرصه تئاتر و تلویزیون جویا شد.

هاشمی در ابتدا ضمن سلام به تمام حضار، از آغاز به کار خود در مجموعه تلویزیونی «پرواز ۵۷» در سال های ۱۳۷۲ و اصالت گیلانی خود گفت.

وی با بیان اینکه در ابتدا خانواده‌ام سخت مخالف بودند، درخصوص موانع ورود خود به عرصه بازیگری اظهار داشت: در شهر ما انتخاب و کار در رشته های هنر بسیار سخت بود و از آن سخت تر شرکت در کنکور هنر بود. ما حتی مجبور بودیم برای گرفتن کتاب‌های کنکور هنر به تهران بیاییم.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «شبهای برره» با اشاره به اینکه کار خود را از فعالیت در مجله سروش شروع کرده است، از پیگیری مادرش برای رسیدن به خواسته ها و موفقیتش گفت.

هاشمی عنوان کرد: اگر باز هم میخواستم انتخابی داشته باشم وارد رشته هنر می شدم. شما بهتر می‌دانید که پشت شغل ما عشق است و اگر همین عشق نبود تا به این اندازه حضور ما در این حرفه طول نمی کشید.

وی افزود: اولین بار با همکاری نصرالله رادش، نادر سلیمانی توسط همسر رضا عطاران از فرهنگسرای نیاوران به پروژه «پرواز ۵۷» معرفی شدم و بعد از آن مجموعه های «ساعت خوش»، «سال خوش»، «حرف توحرف» ، «آقای تعجب» و «شبهای برره» و خیلی از تله فیلم های تلویزیونی را بازی کرده ام و افتخار این را داشتم که اخیرا در «قهوه تلخ» و «شوخی کردم» با شما همکاری دوباره داشته باشم.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «ماه عسل» از انتخاب محدود بازیگران برای حضور در فیلم ها گفت و به دغدغه مالی، نبود امنیت شغلی بازیگران اشاره کرد.

هاشمی در ادامه، نقش های «شاخ شمشاد» در «شب های برره» و زن شمالی در مجموعه تلویزیونی «ماه عسل» را جزو بهترین و دوست داشتنی ترین کارهای خود دانست.

این بازیگر در ادامه درباره آشنایی با همسرش در یک میهمانی گفت: واقعیت این است که همسرم همه زندگی من است. او بسیار مهربان و مرد همراهی است. ما خانواده خوبی هستیم؛ در کنار دخترم پریا. همسرم دستپخت خیلی خوبی دارد تا جایی که اگر خانه باشد، دخترم غذای من را نمی پسندد!

همچنین وی درباره دغدغه و بحران خود پیرامون عرصه کاری و هنری بیان کرد: امنیت شغلی، نبود کار خوب، مشکلات اقتصادی همه دغدغه ای است که این روزها دارم. من مدت زیادی است که کار نکرده ام و جلوی دوربین نیستم و این خیلی ناراحت کننده است.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «ساعت خوش» ادامه داد: نمی‌خواهم گلایه کنم، اما ما با وارد شدن نیروهای جوان و تازه مشکلی نداریم و خیلی خوشحال می شویم که کمکشان کنیم و دستشان را بگیریم، به شرطی که دستی از سوی دیگر از ما حمایت کند و این زنجیره حمایتی ادامه داشته باشد.

هاشمی در پایان با اهدای یک تابلوی عکس از دریای خزر به موزه «دورهمی» بازی خانم ها فاطمه معتمدآریا، گوهرخیراندیش و مرجانه گلچین را خوب و عالی دانست و از ورود خود به فضای مجازی خبر داد.

منبع: جام جم

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار