رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

«ژاک اودیار» کارگردان معروف فرانسوی فیلم «برادران سیسترز» را به اقتباس از رمانی با همین نام به سینما می‌آورد. به نقل از اسکرین، «ژاک اودیار» که در سال ۲۰۱۵ با فیلم «دیپان» موفق به کسب جایزه نخل طلای بهترین فیلم شد، پروژه سینمایی «برادران سیسترز» را بر اساس رمان نوشته «The Sisters Brothers» با بازی «خواکین […]

«ژاک اودیار» کارگردان معروف فرانسوی فیلم «برادران سیسترز» را به اقتباس از رمانی با همین نام به سینما می‌آورد.

به نقل از اسکرین، «ژاک اودیار» که در سال ۲۰۱۵ با فیلم «دیپان» موفق به کسب جایزه نخل طلای بهترین فیلم شد، پروژه سینمایی «برادران سیسترز» را بر اساس رمان نوشته «The Sisters Brothers» با بازی «خواکین فنیکس» و «جک جیلنهال» بازیگران معروف هالیوودی از ماه آینده در اسپانیا مقابل دوربین می‌برد.

«برادران سیسترز» دومین رمان نوشته «پاتریک دوویت» است که سال ۲۰۱۱ چاپ شد و نامزد جایزه «من بوکر» نیز شد و در بیشتر فهرست‌های برتین کتاب‌های سال ۲۰۱۱ قرار گرفت.

داستان این رمان کمدی در ژانر وسترن درباره دو بردار است که باج‌گیری می‌کنند و در پی سر به نیست کردن کسی در دوران تب طلا در کالفرنیا است.

در این فیلم «خواکین فنیکس» و «جان سی. رایلی» در نقش دو برادر قاتل بازی می‌کنند و در پی کشتن یک جوینده طلا با بازی «جک جیلنهال» هستند.

«ژاک اودیار» سینماگر فرانسوی که علاوه بر دریافت نخل طلای کن در سال ۲۰۱۵ برای فیلم «دیپان»، در سال ۲۰۰۹ نیز جایزه بزرگ هیئت داوران کن را برای ساخت فیلم «پیامبر» در کارنامه دارد.

وی در سال ۲۰۱۲ نیز با فیلم «استخوان و زنگار» با بازی «ماریون کوتیلا» در بخش رقابتی کن نامزد نخل طلا بود و در نهایت «کوتیلا» جایزه بهترین بازیگری را برای بازی در این فیلم کسب کرد.

قرار است فیلم جدید «برادران سیسترز» را در بخش بازار هفتادمین جشنواره فیلم کن به خریداران بین‌المللی عرضه شود.

منبع:ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار