رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 10 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

کارگردان «گاراژ ۸۸۸» بیان کرد که این مجموعه جذابیت ها و اتفاقاتی را که برای سوپرماشین ها رخ می دهد به نمایش می گذارد. سام کلانتری درباره مجموعه «گاراژ ۸۸۸» توضیح داد: برنامه «گاراژ ۸۸۸» برای اولین بار در ایران ساخته می شود و خودروهای روز دنیا را در یک بستر جذاب و نه در […]

کارگردان «گاراژ ۸۸۸» بیان کرد که این مجموعه جذابیت ها و اتفاقاتی را که برای سوپرماشین ها رخ می دهد به نمایش می گذارد.

سام کلانتری درباره مجموعه «گاراژ ۸۸۸» توضیح داد: برنامه «گاراژ ۸۸۸» برای اولین بار در ایران ساخته می شود و خودروهای روز دنیا را در یک بستر جذاب و نه در یک فضای خشک و جدی بررسی می کند.

وی ادامه داد: ما در بخش های مختلف این برنامه مهمان هم داریم که هنرمندانی چون رویا نونهالی، مصطفی زمانی، رویا تیموریان، مسعود رایگان، فرهاد آییش، مائده طهماسبی، مهراب قاسم خانی و شقایق دهقان مهمان ما شده اند.

کلانتری با اشاره به خودروهایی که در این برنامه بررسی می شوند اظهار کرد: super cars ماشین های ویژه ای هستند که برای مصارف عادی طراحی نمی شوند و چه از لحاظ قیمت و چه به لحاظ شکلی در دسترس همگان نیستند، این ماشین ها گران هستند و تعداد آنها در دنیا کم است و افراد معدودی می توانند سوار آنها شوند. اگر برنامه های مختلف دنیا را ببینید که چه اتفاقی برای این ماشین ها رخ می دهد برایتان جذاب است که این مجموعه را هم دنبال کنید.

کارگردان مجموعه «گاراژ ۸۸۸» به یک کمپین اشاره و بیان کرد: ما کمپینی هم راه انداخته ایم به نام «خیابان پیست نیست» و قصد داریم پنج درصد فروش این مجموعه را به خانواده های کم بضاعتی اختصاص دهیم که سرپرست خانواده آنها در اثر تصادف فوت کرده است. تا در کنار تولید مجموعه «گاراژ ۸۸۸» کار خیر هم کرده باشیم.

وی درباره مخاطبان این مجموعه و تعدادشان بیان کرد: علاقمندان به ماشین در ایران بسیار بیشتر از آن هستند که تصور می شود و این مجموعه هم طرفداران خود را دارد.

کلانتری در پایان گفت: اولین قسمت از این مجموعه که هشت قسمت است امروز در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود و توزیع آن به صورت هفتگی ادامه می یابد.

تهیه‌کنندگی این مجموعه را سامان مقدم برعهده دارد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار