رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «بیوگرافی» به کارگردانی فاطمه ثقفی بیان کرد این اثر سینمایی برای حضور در جشنواره های بین المللی آماده می شود. علی اکبر ثقفی با اشاره به اینکه فیلم «بیوگرافی» به کارگردانی فاطمه ثقفی در جشنواره جهانی فیلم فجر توانست مخاطبان خود را جذب کند، گفت: در حال حاضر در تلاش هستیم تا برنامه […]

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «بیوگرافی» به کارگردانی فاطمه ثقفی بیان کرد این اثر سینمایی برای حضور در جشنواره های بین المللی آماده می شود.

علی اکبر ثقفی با اشاره به اینکه فیلم «بیوگرافی» به کارگردانی فاطمه ثقفی در جشنواره جهانی فیلم فجر توانست مخاطبان خود را جذب کند، گفت: در حال حاضر در تلاش هستیم تا برنامه مناسبی برای پخش بین المللی آن داشته باشیم.

وی ادامه داد: در حال رایزنی با فستیوال های مختلف بین المللی از جمله حضور در فستیوال بوسان هستیم، البته این فیلم قرار است در بازار فیلم کن نیز حضور داشته باشد.

ثقفی در پایان گفت: اکران عمومی «بیوگرافی» در کشور نیز از جمله برنامه های ما به شمار می رود که به زودی اقدامات لازم در این زمینه صورت می گیرد.

این فیلم با فیلمنامه‌ای از امیرحسین ثقفی مقابل دوربین رفته است و روایتگر زندگی یک روز از خانواده حاشیه نشین شهر تهران است که هر کدام با مشکلاتی دست به گریبان هستند و برای رهایی می‌جنگند.

بهار کاتوزی، میثاق زارع، روح الله مهرابی، اشکان مهری، میثم غنی‌زاده، فریبا شاهسون و مهران ملکوتی در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

از دیگر عوامل این فیلم عبارتند از کارگردان: فاطمه ثقفی، نویسنده فیلمنامه: امیر حسین ثقفی، تدوین: روح الله انصاری، طراح صحنه و لباس: شراره سروش، تهیه کننده و مجری طرح: علی اکبر ثقفی، مدیر فیلمبرداری: مجید گل سفیدی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: کاوه قاسم زاده، مدیر صدابرداری: مهران ملکوتی، طراح گریم: محمد رضا قومی، منشی صحنه: مرجان شاهسون، مدیر تولید: امیر حیدر طاری، مدیر تدارکات: مسعود تهرانی، عکاس: محمد دارایی، مشاور رسانه ای: بهناز شیربانی، دستیار لباس: نیاز حمیدی، دستیار صدابردار: اشکان فتاحی، دستیار گریم: مارال آگین، تهیه کننده: علی اکبر ثقفی.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار