رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April
  • شنبه 23 اردیبهشت 1396 - 11:20
  • کد خبر : 8782
  • تئاتر
  • چاپ خبر : گزارش هشتمین روز از جشنواره تئاتر دانشگاهی

در هشتمین روز جشنواره تئاتر دانشگاهی ۴ نمایش به روی صحنه رفتند. به گزارش سینماخانه؛ “اجرای کارگاهی ولمینسکی” به دلیل نا مناسب بودن محل اجرا این نمایش (پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر) به روز بعد ساعت ۱۵ در سالن بزرگ تالار مولوی منتقل شد.  در بخش مدرسان، دو نمایش برگزار شد. نمایش “طبقه منهای ۳” به […]

در هشتمین روز جشنواره تئاتر دانشگاهی ۴ نمایش به روی صحنه رفتند.

به گزارش سینماخانه؛ “اجرای کارگاهی ولمینسکی” به دلیل نا مناسب بودن محل اجرا این نمایش (پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر) به روز بعد ساعت ۱۵ در سالن بزرگ تالار مولوی منتقل شد.

 در بخش مدرسان، دو نمایش برگزار شد.

نمایش “طبقه منهای ۳” به نویسندگی “علی افضل” و کارگردانی “شیما صادقی” در تالار حافظ اجرا شد.

نمایش “رقص روی لیوان ها” به نویسندگی “امیررضا کوهستانی” و کارگردانی “جواد روشن” در سالن انتظامی واقع در خانه هنرمندان به روی صحنه رفت.

همچنین در همین بخش فیلم تولید و اجرا نمایش “مفیستو” اثر “آریان منوشکین” و کارگردانی “دکتر مسعود دلخواه” به همراه جلسه پرسش و پاسخ با عوامل و دکتر دلخواه در سالن بزرگ تالار مولوی برگزار شد.

در بخش منتخب جشنواره های دانشجویی نمایش “هر یاد که بود رفت بر باد” به نویسندگی و کارگردانی “سهراب کریمی” در سالن خورشیدی تماشاخانه هنر اجرا شد.

این نمایش اثر برگزیده جشنواره مونولوگ بوده است.

در بخش بین الملل نیز نمایش “آنتاگون” از کشور آلمان برگزار شد. این نمایش که ترکیبی بود از گلچین نمایش های اجرا شده توسط کمپانی آنتاگون، در سالن کوچک تالار مولوی به اجرا درآمد.

بیستمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران به دبیری مهدی گمار از ۱۵ اردیبهشت در تهران آغاز شده و ۲۳ اردیبشهت با برگزاری مراسم پایانی در تالار وحدت به اتمام می رسد.

سینماخانه / فرشید حاجیان، مژگان آقا داوودیان

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار