رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

خانه سینما طی بیانیه ای از عموم هموطنان دعوت کرد تا در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کنند. خانه سینما طی بیانیه ای از عموم هموطنان و به ویژه هنرمندان عرصه سینما دعوت کرد تا در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کنند. متن این بیانیه […]

خانه سینما طی بیانیه ای از عموم هموطنان دعوت کرد تا در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کنند.

خانه سینما طی بیانیه ای از عموم هموطنان و به ویژه هنرمندان عرصه سینما دعوت کرد تا در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کنند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«مگر می توان در دنیای کنونی و شرایط حساس کشورمان در عرصه های ملی، منطقه ای و جهانی بی نظر و بی تفاوت بود؟

ملت بزرگ ایران در سال های پس از انقلاب اسلامی، انتخابات را بعنوان روشی مهم برای کنار هم بودن و پذیرش آرای یکدیگر تجربه کرده است و اکنون در معرض بکارگیری تجارب گذشته برای رسیدن به آینده ای روشن تر است.

جامعه اصناف سینمای ایران همچون گذشته به دریای شور و شوق مردمی خواهد پیوست و در این رویداد سرنوشت ساز حضوری جدی خواهد داشت.

یقیناً هر انتخابی در سرنوشت جامعه موثر خواهد بود و حضور در آن نشانه مهمی از رشد و توسعه فرهنگی و اجتماعی است.

خانه سینما در مقام مهمترین نهاد مدنی سینمای ایران و به عنوان بخشی از اهالی هنر، اندیشه و فرهنگ سرزمین مان با خردمندی و آگاهی از مسئولیت های فردی و مدنی خود در راستای تبلور آرمان های اعتقادی، فرهنگی، هنری، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی در روز ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ همراه و همگام ملت رشید ایران بر سر صندوق های رای حاضر خواهد شد.

خانه سینما»

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار