رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

«جیمی کیمل» برای دومین سال متوالی به عنوان مجری نودمین مراسم اعطای جوایز آکادمی اسکار معرفی شد. شبکه ABC آمریکا اعلام کرد، «جیمی کیمل» برای دومین سال پیاپی میزبان مراسم اعطای جوایز اسکار خواهد بود و بار دیگر به عنوان مجری با «مایکل دلوکا» و «جنیفر تاد» تهیه‌کنندگان این مراسم سینمایی همکاری خواهد کرد. این چهره […]

«جیمی کیمل» برای دومین سال متوالی به عنوان مجری نودمین مراسم اعطای جوایز آکادمی اسکار معرفی شد.

شبکه ABC آمریکا اعلام کرد، «جیمی کیمل» برای دومین سال پیاپی میزبان مراسم اعطای جوایز اسکار خواهد بود و بار دیگر به عنوان مجری با «مایکل دلوکا» و «جنیفر تاد» تهیه‌کنندگان این مراسم سینمایی همکاری خواهد کرد.

این چهره تلویزیونی پیش از این اجرای چندین مراسم مهم از جمله جوایز “امی” در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ را بر عهده داشته و پنج‌بار نیز مجری مراسم جوایز موسیقی آمریکا بوده است.

«کیمل» در واکنش به این انتخاب گفت: اجرای مراسم اسکار نقطه عطف فعالیت من بوده است و از «چریل بون ایزاکس»، «دان هادسن» و اکادمی اسکار برای درخواست از من برای بازگشت به عنوان مجری اسکار ۲۰۱۸ تشکر می‌کنم.

مراسم اسکار سال گذشته با اجرای «جیمی کیمل» با حواشی فراوانی درباره اعلام اشتباه فیلم «لالا لند» به جای «مهتاب» به عنوان برنده بهترین فیلم همراه بود و برگزاری مراسم با انتقادات فراوانی رو به رو شد.

مراسم نودمین دوره جوایز سینمایی آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار روز ۴ مارس ۲۰۱۸ (یکشنبه ۱۳ اسفند) در سالن دالبی تئاتر شهر لس‌آنجلس برگزار می‌شود و به صورت مستقیم از شبکه ABC به روی آنتن می‌رود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار