رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • پنجشنبه 28 اردیبهشت 1396 - 05:49
  • کد خبر : 9038
  • هنرمندان
  • چاپ خبر : واکنش پرویز پرستویی به توهین ابوالقاسم طالبی به شجریان
که این درد مشترک ،هرگز جداجدا درمان نمی شود

واکنش پرویز پرستویی به توهین ابوالقاسم طالبی به شجریان

پرویز پرستویی به بی احترامی ابوالقاسم طالبی به محمدرضا شجریان واکنش نشان داد این بازیگر سینما و تلویزیون نوشت: وقتى به ادبیات آقاى ابوالقاسم طالبى که به راحتى بى هیچ تفکرى با چند جمله بى محابا و ترس جایگاه اسطوره ى مسلم ایران زمین را به اندازه ى یک جمله ى بى سرو ته ،گستاخانه […]

پرویز پرستویی به بی احترامی ابوالقاسم طالبی به محمدرضا شجریان واکنش نشان داد

این بازیگر سینما و تلویزیون نوشت:

وقتى به ادبیات آقاى ابوالقاسم طالبى که به راحتى بى هیچ تفکرى با چند جمله بى محابا و ترس جایگاه اسطوره ى مسلم ایران زمین را به اندازه ى یک جمله ى بى سرو ته ،گستاخانه و سخیف در حد ابتذال خودش در مى آمیزد ،مى رسم ،نمى توانم سکوتم را نشکنم !!!!

نمی توانم سکوت کنم و نگویم که تو بخاطر هیچ بودنت خودت را به نامى جاودانه آویخته اى تا دیده شوى و اگر قرار است دوباره دچار ابتذال آدم هاى کوچکى چون تو شویم یک دانگ از شش دانگ صداى استاد را که پشت جوانان این وطن و درمقابل تهمت و تهدید ایستاد اگر قرض گرفته فریاد کنم و جوانان میهن پرست این ملک هم صدایم شوند که مى شوند ،تمام وجودتان خواهد لرزید .

پس براى احترام به انسانیت و اعتدال و براى گسترش امید بجاى ناامیدى براى نسل جوان همراه استاد شجریان مى شوم درمقابل ادبیات ابتذال و توهین و تهدید چون تو بى هنر وابسته اى .

راى مى دهم براى اینکه باشند کسانى که درمقابل امثال تو بایستند و به تو بیاموزم که به احترام استادى چون شجریان باید در سکوت ،تمام قد ایستاد …. من راى مى دهم

که این درد مشترک ،هرگز جداجدا درمان نمی شود.

 

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار