رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

رئیس سازمان سینمایی خطاب به هنرمندان سینما در پی اعلام نتایج انتخابات و پیروزی حسن روحانی،بیانیه‌ای منتشر کرد. در متن بیانیه محمد مهدی حیدریان آمده است:«یک بار دیگر زمان پیروزی اراده مردم فرا رسید و مردم قهرمان پای صندوق‌های رای غزلی عاشقانه را در امتداد مردم‌سالاری دینی سرودند و سینمای نجیب ایران، بربال اندیشه هنرمندان […]

رئیس سازمان سینمایی خطاب به هنرمندان سینما در پی اعلام نتایج انتخابات و پیروزی حسن روحانی،بیانیه‌ای منتشر کرد.

در متن بیانیه محمد مهدی حیدریان آمده است:«یک بار دیگر زمان پیروزی اراده مردم فرا رسید و مردم قهرمان پای صندوق‌های رای غزلی عاشقانه را در امتداد مردم‌سالاری دینی سرودند و سینمای نجیب ایران، بربال اندیشه هنرمندان ورقی افتخارآمیز را رقم زد و با ایفای تعهد اجتماعی خود پای مهر و ایمان خویش به دین و آئین و ملت و کشور ایستادند و نقش خود را به عنوان جامعه نخبه و مرجع ایفا کردند.

همراهی هنرمندان با حضور پرشمار مردم، که الهام بخش و سرمایه اصلی آنان است در پای صندوقهای رای حلاوت پیروزی را دو چندان کرد، آنجا که انگشتان آنان به تدبیر تعهد هنرمندانه شان شهر و روستا و مرز نشناخت و به دولت تدبیر و امید دوباره اعتماد کرد.

اکنون که روز پیروزی مردم ایران است. سینمای ایران و سینماگران سیمرغ‌وار به همراه مردم، راه تدبیر را امیدوارانه طی کنند. که سینما روشی نو در گفتمان ملی است.

قدردان این همت ، غیرت و نقش آفرینی مجدد شما هستیم.»

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار