تئاتر
کد خبر : 9166
دوشنبه - 1 خرداد 1396 - 13:29

تهیه کننده یک میلیارد و پانصد میلیون ریالی برای برگزیدگان بیستمین جشنواره تئاتر دانشگاهی

قرارداد همکاری، فی مابین دبیرخانه تئاتر دانشگاهی و هادی علیمحمدی برای تهیه کنندگی از پنج اثر برگزیده بیستمین جشنواره تئاتر دانشگاهی منعقد شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران، در راستای حمایت از برگزیدگان بیستمین دوره جشنواره و تلاش برای به روی صحنه رفتن آثار با بهترین شرایط ممکن، پس از رایزنی های دبیرخانه تئاتر دانشگاهی، قرارداد نهایی با یک تهیه کننده خصوصی به نام هادی علیمحمدی برای حمایت از پنج اثر برگزیده بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی در اجرهای عمومی با مبلغی تا سقف یک میلیارد و پانصد میلیون ریال صورت پذیرفت و آثار برگزیده مورد حمایت کامل قرار می گیرند. همچنین پیشتر سایت تیوال نیز حمایت کامل تبلیغاتی و بلیط فروشی از برگزیدگان را به صورت رایگان اعلام کرده بود.

بدین ترتیب نمایش‌های «کار خانگی»، «تابستان»، «مجلس مختلف خوانی»، «قضیه» و «u+263f» به عنوان پنج اثر برگزیده بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی علاوه بر پیشنهاد برای حضور در سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، برای انجام اجرای عمومی و حمایت مالی و معنوی توسط دبیرخانه معرفی شدند.

شایان ذکر است، بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر  دانشگاهی ایران به دبیری مهدی گمار، از ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ در تهران آغاز و شامگاه شنبه ۲۳ اردیبهشت، با برگزاری مراسم پایانی در تالار وحدت به برنامه های خود خاتمه داد.