رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

برگزیدگان هفته منتقدان هفتادمین دوره جشنواره فیلم کن معرفی شدند.  به نقل از پایگاه خبری فیلم کوتاه، فیلم فرانسوی «ماکالا» ساخته امانوئل گراس جایزه اصلی بخش جنبی هفته منتقدان کن را دریافت کرد. این فیلم با دریافت جایزه بزرگ نسپرسو یک جایزه نقدی ۱۵ هزار یورویی را نیز از آن خود کرد. «گابریل و کوهستان» […]

برگزیدگان هفته منتقدان هفتادمین دوره جشنواره فیلم کن معرفی شدند.

 به نقل از پایگاه خبری فیلم کوتاه، فیلم فرانسوی «ماکالا» ساخته امانوئل گراس جایزه اصلی بخش جنبی هفته منتقدان کن را دریافت کرد.

این فیلم با دریافت جایزه بزرگ نسپرسو یک جایزه نقدی ۱۵ هزار یورویی را نیز از آن خود کرد. «گابریل و کوهستان» به کارگردانی فیلیپ گامارانو باربوسا برنده جنبی هفته منتقدان بود که جایزه ویژنری شبکه ۴۴ فرانسه را دریافت کرد. این جایزه به فیلم بلند داستانی اول یا دوم یک کارگردان که از خلاقیت چشم‌گیر برخوردار باشد اهدا می‌شود.
فیلم فرانسوی «آوا» به کارگردانی لیا میسیوس هم جایزه SACDD را از جامعه نویسندگان و آهنگسازان دراماتیک دریافت کرد.
فیلم اسپانیایی «محروم از ارث» ساخته لورا فرس نیز جایزه لایکا سینه دیسکاوری را که به فیلم‌های کوتاه اهدا می‌شود، از آن خود کرد.
جایزه کانال پلوس برای فیلم‌های کوتاه نیز به فیلم لهستانی «بهترین آتش‌بازی» ساخته الکساندرا ترپینسکا رسید. هفتادمین دوره جشنواره فیلم کن تا ۲۸ می به کار خود ادامه می‌دهد.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار