هومن کبیری یکی از تهیه‌کنندگان سریال “عاشقانه” در ارتباط با توزیع نهمین قسمت این مجموعه نمایشی  گفت:انشالله، فردا هشتم خرداد قسمت نهم این سریال در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد.

وی در ارتباط با مشکلاتی که در زمینه توزیع “عاشقانه” پیش آمده، گفت: ما وظیفه داریم شرایط را برای فیلمبرداری، تدوین و دیگر مسائل فنی مهیا کنیم در حال حاضر مشکلاتی دیگری در ارتباط با توزیع این سریال وجود دارد که بزودی درباره آن صحبت خواهم کرد.

کبیری در ارتباط با توزیع قسمت دهم “عاشقانه” بیان کرد: دوشنبه هفته آینده ۱۵ خرداد تعطیل رسمی است به همین دلیل قسمت دهم “عاشقانه” ۱۷ خرداد توزیع خواهد شد.

در سریال «عاشقانه» که تقریبا در هر قسمت یک تعلیق برای پی گرفتن داستان دارد هومن سیدی در نقش جوانی شوخ و شنگ و بیخیال ظاهر شده که بیشتر وقتش را به خوشگذرانی می پردازد. مهناز افشار هم در این سریال در نقش زنی به نام «گیسو» ظاهر شده که پدرش سالها پیش او و مادرش را رها کرده و حالا بعد از گذشته مدتها به سراغ پدرش آمده است.

«عاشقانه» را منوچهر هادی ساخته و حسین یاری، محمدرضا گلزار، ساره بیات، پانته آ بهرام و سارا رسول زاده از دیگر بازیگران آن هستند.

منبع: برنا